Ga naar inhoud


digitenne kpn in truck vraagje


dtslife

Aanbevolen berichten

hallo mensen

ik heb onlangs een tv in mn truck gehangen met een module en smartcard van kpn, zat een antenne in het doosje van kpn, nu ben ik niet erg te spreken over de ontvangst als ik de antenne voor mn raam zet, en zit er aan te denken om een visiosat avt -200 dvb-T buiten de cabine te plaatsen, ga ik hier een betere ontvangst mee krijgen en is er de kans om in grensgebieden als nog nederlandse televisiezenders te ontvangen?? allerlei informatie is welkom

bvd 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites


ik weet niet of je deze kunt bevestigen aan de  truck, dit lijkt mij ook wel goede antenne

WITTENBERG SN 20 DVB-T ANTENNE / DAKANTENNE

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Wittenberg Antenne gebruik ik hier... Hij staat niet echt "hoog" opgesteld, ca 3 meter boven de grond, en hij doet het behoorlijk. Het is geen hoogvlieger, maar je krijgt waar voor je geld.

Of je zo een ding makkelijk aan een vrachtwagen bevestigt weet ik niet.

 

post-39968-0-81021500-1445260788_thumb.jpg

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Is je probleem intussen opgelost?

En welke vrachtwagen heb je? Ben namelijk nogal thuis in de transportsector  :), dan kan ik ook eens kijken naar hoe je de antenne best zou monteren. Mijn eerste gedacht was om je antenne op een eventueel uitschuifbare staaf te monteren aan een support van je zijspoiler van de cabine. Zo kan je op de parking je antenne goed boven de andere vrachtwagens laten uitkomen. Natuurlijk steeds weer inschuiven na het kijken, anders botst je antenne tegen een brug of boom  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...