Ga naar inhoud


U4 quad Android DVB-S2/DVB-T2/T/C ontvanger


dude-dbox

Aanbevolen berichten

Hmmm als ik moest kiezen ging ik toch voor een andere waarbij bovengenoemde zaken wel al werken en stabiel.

Voor de prijs hoef je het niet te laten die zijn vergelijkbaar.

aangepast door D_liver

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Gezien het feit dat die ook al hardware beperkingen heeft bij 4K ontvangst, zou ik mijn verwachtingen niet te hoog zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, weer update hier...

De lag in Kodi bij streamen krijg ik nog niet ontdekt. Ik heb het alleen bij streams uit bijvoorbeeld Salts of Exodus en weer niet bij alle. 

Kan dus aan de bitrate liggen maar ook aan de streamer. Ik heb geen betaalde account waardoor ik afhankelijk ben van veel factoren. 

Indien iemand wel een abbo heeft die ik maybe kan testen...

Ook heb ik nog niet gespeeld met mijn advanced settings om winst te behalen.

Streamen vanaf de NAS gaat in Blue ray allemaal goed (60Gb bestanden).

 

Ik ben echt tevreden over de U4 alleen er blijft een wishlist:

E2 channellist converter (wordt laatste hand aan gelegd, heb er al mee getest, zitten nog kleine bugs in)

E2 look zenderlijst waardoor EPG achter elk kanaal staat (zou aan gewerkt worden maar heb er nog niets van gezien). In Kodi kan dit wel redelijk makkelijk...

Kodi 16 update en TVH update (komt eraan)

 

Verder echt niets over te klagen.

Sterker nog, de U4 draait hier nu ipv dm800. Eerlijk is eerlijk, vooral door de combi tuner zodat ik geen input hoef te wisselen.

 

Mijn zoontje (3 jaar) heeft nu ook door hoe hij Kodi kan starten en kan lekker zijn filmpjes kijken (Kaosbox skin).

Normaliter moest ik via TV naar input van Rasberry of naar de Android TV box.

 

Alleen Netflix vind ik in Android nog niet echt fijn. Is gemaakt voor touchscreen en niet voor AB bediening. 

Er is een aangepaste Netflix voor Android boxes in omloop echter kreeg ik hem niet meer gedownload. Ik moet hier nog een mirror voor zoeken.

 

Tja verder?

In de laatste update is er een een betaalde IPTV dienst in de box gekomen waarmee je zowel IPTV als VOD kan afnemen. Leuke aanvulling al zijn de prijzen en het zenderaanbod nog niet bekend.

 

Ik blijf hoop houden op afronding van bovende punten. Belangrijkste voor mij zijn echt E2 zenderlijst en E2 gui voor EPG.

 

Verder ben ik echt tevreden.

 

Ow ja, 4K. Dit voelt inderdaad een beetje als een wassen neus. Maar dit blijkt met veel boxen zo te zijn. Er kan er niet wakker van liggen aangezien zelfs bij 1k leveranciers het niet voor elkaar krijgen een goed bitrate af te leveren waardoor het vaak nog voelt als 480i.

 

Overigens komt er een nieuwe variant van de box met cardreader...

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de laatste update is er een een betaalde IPTV dienst in de box gekomen waarmee je zowel IPTV als VOD kan afnemen. Leuke aanvulling al zijn de prijzen en het zenderaanbod nog niet bekend.

 

 

 

En daar het hun om de rest maakt hun niets uit, ik zou zeggen wegblijven.

(Een gedeeltelijk zenderaanbod kun je wel vinden als je goed leest alleen interresant als je arabisch kunt verstaan)

 

De Amiko en dus de SAB android doosjes draaien gewoon al goed tevens kun je daar al E2 settingslijsten importeren en Kodi draait probleemloos

 

 

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Toch leuk om te zien dat op het forum van ze nog steeds een goede support is voor deze box

Zgemma H7S/ Zgemma H2.s/ VU+ zero 4k/ Extrend et4000/ Evo optibox/ Sab titan ftasc.
Wavefrontier T90/ (in opslag t55/ visiosat g4), Een zooi Inverto Black ultra lnb's, sab 10/1 diseqc. spaun 4/1, gst 108 8/1 ali-express

Yagi dvb-T antenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

No support anymore? Frustrating... Buglist!

icon_post_target.gifby dude-nl » Sun May 15, 2016 1:47 pm

As long as channeledit doesn't support bouqets and channelslist in liveTV /EPG view is not changed, it's over for me.

Also Kodi not good (crashing over and over, even clean install with full wipe).

The basics are the most important and the basics are not good.

 

I know i'm not the only one with bugs, but it are not special requests, all basics...

besides that, I'm the most active one here on the forum...

 

Geloof niet dar dude de support zo geweldig vind en in tegenstelling van wat hij hier post loopt eigenlijk alles nog niet goed ook kodi niet

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een Zgemma H2s en daar ben ik wel tevreden mee.

Door de 2e tuner kan ik nu streamen naar mijn kodi apparaat, moet wel zeggen dat je het beste een favorieten map in je settings kunt maken, want die paar 1000 zenders inladen in kodi duurt wel verrekt lang.

Het zappen is niet zo heel snel. En omdat ik cccam 2.3 niet draaiend krijg heb ik geen twin tuner ondersteuning bij de gecodeerde zenders.

Een extra sat ontvanger is toch wel weer iets handiger, de kabels heb ik er al wel voor liggen. Ik dacht nog aan zo'n u4 quad boxje, maar ik laat het eerst maar zo.

aangepast door master28

Zgemma H7S/ Zgemma H2.s/ VU+ zero 4k/ Extrend et4000/ Evo optibox/ Sab titan ftasc.
Wavefrontier T90/ (in opslag t55/ visiosat g4), Een zooi Inverto Black ultra lnb's, sab 10/1 diseqc. spaun 4/1, gst 108 8/1 ali-express

Yagi dvb-T antenne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb inmiddels een Zgemma H2s en daar ben ik wel tevreden mee.

Door de 2e tuner kan ik nu streamen naar mijn kodi apparaat, moet wel zeggen dat je het beste een favorieten map in je settings kunt maken, want die paar 1000 zenders inladen in kodi duurt wel verrekt lang.

Het zappen is niet zo heel snel. En omdat ik cccam 2.3 niet draaiend krijg heb ik geen twin tuner ondersteuning bij de gecodeerde zenders.

Een extra sat ontvanger is toch wel weer iets handiger, de kabels heb ik er al wel voor liggen. Ik dacht nog aan zo'n u4 quad boxje, maar ik laat het eerst maar zo.

Gewoon openpli op die Zgemma installeren en Oscam dan heb je ook twintuner support

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...