Ga naar inhoud


Kan deze Philips 40PFK6510 dvb-t2 aan?


jepe

Aanbevolen berichten

Ik wil een Ambiligt kopen die mijn ouders in Frankrijk kunnen gebruiken voor dvb-t 2, ofwel TNT HD.

 

Philips geeft deze info:

http://www.philips.nl/c-p/40PFK6510_12/6500-series-slanke-full-hd-led-tv-powered-by-androidtm-met-tweezijdig-ambilight-en-perfect-pixel-hd/specificaties

Op hun Franse site staat:

TV numérique DVB-T/C/S/S2
Prise en charge
MPEG
MPEG-2
MPEG-4
 

Staat niet expliciet dvb-t 2, maar wel dvb-s2.

En is dvbt-2 hetzelfde als het nieuwe TNT HD dat ze nu in Frankrijk uitrollen?

aangepast door jepe
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik zou het de verkoper van de tv vragen.

 

Wanneer ik ja zou zeggen en het werkt toch niet, zeg ik alleen sorry, maar daarmee heb jij geen werkende tv.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een Ambiligt kopen die mijn ouders in Frankrijk kunnen gebruiken voor dvb-t 2, ofwel TNT HD.

 

Philips geeft deze info:

http://www.philips.nl/c-p/40PFK6510_12/6500-series-slanke-full-hd-led-tv-powered-by-androidtm-met-tweezijdig-ambilight-en-perfect-pixel-hd/specificaties

Op hun Franse site staat:

TV numérique DVB-T/C/S/S2

Prise en charge

MPEG

MPEG-2

MPEG-4

 

Staat niet expliciet dvb-t 2, maar wel dvb-s2.

En is dvbt-2 hetzelfde als het nieuwe TNT HD dat ze nu in Frankrijk uitrollen?

TNT France zendt uit in mpeg4 HD, maar niet in dvb-t2.

Mijn tv-tuner is een mpeg4 voor dvb-t en ontvang alle Franse zenders.

De Teletenne-zenders van Telenet waren in dvb-t2 en kon die niet ontvangen met mijn tv-tuner.

Alvast de verkoper vragen of TNT France te ontvangen is met de nieuwe norm sedert 5 April 2016.

 

Satfeeds-DX

post-79750-0-49563200-1465232269.jpg

post-79750-0-97811500-1465232282_thumb.jpg

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TNT France zendt uit in mpeg4 HD, maar niet in dvb-t2.

Mijn tv-tuner is een mpeg4 voor dvb-t en ontvang alle Franse zenders.

De Teletenne-zenders van Telenet waren in dvb-t2 en kon die niet ontvangen met mijn tv-tuner.

Alvast de verkoper vragen of TNT France te ontvangen is met de nieuwe norm sedert 5 April 2016.

 

Satfeeds-DX

Ok, dus het is niet dvb t2 maar Dvb t mpg 4. Dan zal ik maar aan Philips een mailtje sturen. Er staat wel mpg4 in het rijtje van specs maar beter voor zekerheid vragen, denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...