Ga naar inhoud


Samsung 49KS7000 & 49KS8000


Aanbevolen berichten

Ik wil al een hele tijd een nieuwe tv kopen maar er kwam elke keer wat tussen waardoor het niet gebeurde.

Nou kan het eindelijk en twijfel ik tussen deze twee modellen van Samsung.

Wie kan daar eens een goed advies over geven wat de meerwaarde van de KS8000 is tegenover de KS7000?

 

Alvast bedankt

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


let wel op mocht je 1 van deze tv's kopen dat de kijkhoek slecht is, zit je niet recht voor de tv dan verlies je al heel snel kleur en contrast.

Dat geldt ook voor de 2015 modellen, is dat geen probleem voor jou dan heb je echt een top tv.

Persoonlijk mis ik ook 3D maar dat is echt persoonlijk, beide tv's hebben die optie niet.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las dat Samsung op de nieuwe TV's met eigen reclame wilt gaan komen, geen idee hoe ze dat willen gaan doen, maar dan ben ik met Samsung heel snel klaar als ze dat doorzetten.

 

Als iemand weet hoe ze dat willen doen, graag even reactie, dan is dat duidelijk en denk ik ook belangrijk voor de topicstarter.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zal te zien zijn in het Tizen gedeelte waar de apps van deze smart tv zich bevinden.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zal te zien zijn in het Tizen gedeelte waar de apps van deze smart tv zich bevinden.

 

Oké, dus niet door het beeld, dan vindt ik het minder erg, maar reclame in je TV koop je niet, dus het is echt belachelijk.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...