Ga naar inhoud


Mut@nt ULTRA HD MODEL HD51


robino

Aanbevolen berichten


  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Heb vandaag deze ook binnengekregen en nu draaiend. Deze week was een van mijn Xtrend's 4000 dood. De mutant HD51 is wel een stuk sneller dan een Xtrend 4000. Zat nog even met het flashen (Openpli) voor een volgende persoon die het niet weet, je moet de standby (vrij lang) knop net zo lang vast houden tot flash op het display komt. 

Verder zie ik dat er standaard al een tuner in zit met twee schotel aansluitingen, werken die onafhankelijk? Zijn het inwezen dan twee tuners, in Openpli zie ik maar eentje. Zie nu op internet dit staan, Twin DVB-S2 tuner, dat zal het inhouden.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wie openatv image gebruikt.

 

Plugin voor softcam support.

Bedankt, gelukt, moest wel even opnieuw opstarten naar het download en activeren.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag deze ook binnengekregen en nu draaiend. Deze week was een van mijn Xtrend's 4000 dood. De mutant HD51 is wel een stuk sneller dan een Xtrend 4000. Zat nog even met het flashen (Openpli) voor een volgende persoon die het niet weet, je moet de standby (vrij lang) knop net zo lang vast houden tot flash op het display komt. 

Verder zie ik dat er standaard al een tuner in zit met twee schotel aansluitingen, werken die onafhankelijk? Zijn het inwezen dan twee tuners, in Openpli zie ik maar eentje. Zie nu op internet dit staan, Twin DVB-S2 tuner, dat zal het inhouden.

Om mijn eigen vraag te beantwoorden, het is geen twin tuner, maar tuner met een ingang en uitgang.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee

Jammer, hopelijk wordt daar ook aangewerkt. Heeft iemand dan nog een ipk die wel werkt op een Mutant HD51.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruikt nu OpenAtv ivm ciplushelper nog niet werkt in Openpli. Valt niet tegen eerlijk gezegd. Heb gemerkt wanneer ik PIP mogelijk maak, zoals op hun forum beschreven staat, de box wel wat langzamer wordt, dus maar weer uitgezet.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...