Ga naar inhoud


Italiaanse zenders


Ottone

Aanbevolen berichten

Tivusat gaat uiteraard geen Oscam propageren.

 

Bovendien begrijp ik uit de link van Alex1970 hierboven {#13), dat heractivatie - mogelijk dus ook het "aan de praat houden" van de kaart - alleen kan met bijbehorende module. Dus Oscam zal de kaart dan steeds op zwart zetten als die de updates niet binnenkrijgt.

 

Verder is de link naar een draadje uit 2015 van Alex1970. Intussen zijn er volgens mij ook nieuwe zg. HD smartcards gekomen, die mogelijk de codering verder dichttimmeren. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tivusat Italië abonnement + ontvanger

Beschikbaarheid: Op voorraad

€ 269,00

Tivusat

Om de belangrijkste Italiaanse kanalen te kunnen zien (via de Hotbird) heeft u minimaal een Tivusat ontvanger met geregistreerde smartcard nodig. Wij verkopen die. Dit is dus te koop bij ***geen-reclame***, maar of het werkt????? Er staat dus ook "minimaal nodig"!

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Minimaal" --> Wat dacht je van een goed uitgerichte schotel op 13 graden oost?  ;)

 

Maar of ze een door hen geregistreerde smartcard bijleveren, weet ik niet. Je moet erop rekenen dat je registratie/activatie zelf moet regelen met een geldige Codice Fiscale.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...