Ga naar inhoud


Zappiti 3D mediaplayer. Blue ray inbouwen


Aanbevolen berichten

Ooit bovenstaande mediaplayer eens gekocht. Prachtig apparaat maar de ondersteuning ervan is om te k****n.

 

Destijds werd beweerd dat je er een HDD kon inbouwen, alsook een blue-ray drive. Heden kan je bij de jongens van Zappiti daar niet meer voor terecht nu ze enkel nog 4K players belangrijk vinden.

 

Inmiddels gebruik ik dat apparaat voor een andere toepassing en zou het me veel kabeltjes en gedoe schelen mocht ik daar een blue-ray drive voor vinden.

 

Is er iemand die daar ervaring mee heeft?

 

tnx

Gert

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Valt te proberen. Een gewone dvd-rom uit een pc lukt niet. Gat is maar 13,5cm breed. Laptopdrive zou moeten lukken als ie dat aanneemt.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En een externe drive, die je los naast je player zet?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt ook te proberen. Ik zie wekelijks iemand die dergelijke apparatuur bezit.

Vorige week al vergeten te vragen...

Vanmorgen een cinch verdeler gevonden op ***geen-reclame***. Kost twee keer niks. Zo kan het ook opgelost worden. DVD spelers in overvloed hier.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...