Ga naar inhoud

Smart card heractiveren


buiten45
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik kom er niet meer uit dus wil graag wat weten.

Wij hebben onze schotel alleen nodig in spanje hij staat dus nu thuis niet opgestelt,wij komen aan in spanje 6 januari nu heb ik afgelopen zondag de schotel opgezet met onze smartcard we hebben een half uur gewacht en hebben op alle zenders beeld perfect.

Nu heb ik mail gestuurd naar canal digitaal die zeggen dat alleen deze maand de smartcard blijft werken.

Klopt dit moet ik dan in nederland voor ik weg ga weer alles opnieuw activeren

Of kan dit ook in spanje of is dit voldoende wat ik nu gedaan heb.

Vind dit alles zeer verwarrend.

We hebben dit al jaren en altijd december geactiveerd en in januari deed die het dan.

Wie kan mij wat duidelijkheid geven want ik wil in spanje wel graag beeld hebben.

Hartelijk dank

Link naar bericht
Delen op andere sites


  • Moderators

Doorgaans is een kaart met een activatie 2 maanden geldig.

Na die datum heeft een kaart een nieuwe activatiepuls nodig, iets wat die doorgaans binnen enkele minuten krijgt indien je afgestemd bent op een van de zenders van Canaldigitaal.

 

Dus gewoon je kaart in de ontvanger stoppen en even geduld betrachte.

 

Je kan ook via internet in Spanje je kaart heractiveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

We hebben dit al jaren en altijd december geactiveerd en in januari deed die het dan.

En waarom denk je dat het deze keer niet zal werken dan ?

 

-edit-

Maar inderdaad, de activatiepuls is 2maanden geldig. Ik weet niet welke ontvanger je gebruikt, maar bij de ontvangers van CanalDigitaal zie je in de menu-instellingen iets van Informatie staan over de gebruikte ontvanger/kaart. Hier staat meestal bij vermeld hoelang de activatie op die kaart geldig is. Bij mij op de DSR8121 is deze tot 31/01/2017 'geactiveerd'.

aangepast door TheEnforcer
Link naar bericht
Delen op andere sites

Daar kan ik niet meer op kijken zoals ik al schreef heb ik de schotel en de ontvanger niet meer aan staan.

 

Heb een digital satellite hd reciever sat 801.

 

Ik twijfel zo omdat ik op de site zie staan 1 maand en nu kreeg ik weer die mail en die zegt weer alleen deze maand nog,dus al met al zo verwarrend snap je

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Moderators

Wat staat er in die mail, is die van Canaldigitaal?

 

Maar ook wanneer de kaart niet meer geactiveerd is bij aankomst in Spanje, ook daar is die binnen 10 minuten weer van beeld voorzien.

 

Bij mij staat de administratie datum van mij kaart op 28 januari 2017

De PBM datum staat op 2 februari 2017

 

Waarom zou dat bij jou anders zijn of is je abonnement opgezegd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zag nu dat je vroeg wat er in de mail stond

 

dit staat in de mail

 

U geeft aan dat u naar spanje gaat en van te voren u smartcard wilt heractiveren

na heractiveren blijft uw smartcard ca 1 maand werken in dezelfde maand van heractivatie.

 

Vandaar die verwarring bij ons

Link naar bericht
Delen op andere sites

  • Moderators

lijkt mij geschreven door een medewerker die de klok heeft horen luiden, maar niet weet waar de klepel hangt.

Mijn kaart is geactiveerd tot 2 februari.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

 Delen

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

    • Door Absrnd
      Helaas was mijn account gewist door te weinig onloggen
      Maar ik moet dit akkefietje toch wel even kwijt.
       
      Ik heb een Familie HD pakket bij Canal Digitaal, nu wilde ik een 2e TV op mijn werkkamer neerzetten, om daar ook TV te kunnen kijken,
      dus ik naar de Canal Digitaal website, om daar een 2e smartcard te bestellen, op de bewuste pagina staat dat ik voor € 2,50 extra kosten er een aan kan schaffen.
      er staat wel (sterretje) dat als ik een Basis (HD) pakket zou hebben zou ik geen RTL8 ontvangen, maar bij de Familie (HD) staat geen extra info of enige beperking aangegeven dmv een sterretje.

      gisteren heb ik de extra smartcard ontvangen, en heb deze in de decoder gestopt, na wat activatie problemen, had ik beeld,
      maar ik miste wel een behoorlijke lijst van HD zenders, ik weer bellen met CD, en na stevig doorvragen blijkt dat ik niet het zelfde zender aanbod krijg als met mijn andere CD kaart ontvang

      Het blijkt dat ik, met de 2e Smartcard, een nieuw abonnement heb afgesloten, een "Familie pakket", en je leest het goed, de letters (HD) ontbreken in de naam
      dat betekend dat ik voor de € 2,50 extra per maand stiekem een onvolledig pakket krijgt, waar op de website niet over gesproken wordt.

      http://***geen-reclame***.nl/nl/ci-modules/ci-modules/extra-kaart-incl-ci-module

      en kan ik na nog eens € 5,- extra (€ 7,50 Totaal) wel naar alle zenders kan krijgen

      dit ruikt naar pure misleiding van klanten, de CD medewerker zegt dat ik niet van de bestel pagina van de extra smartcard uit mag gaan,
      en ik had moeten kijken op de TV abonnementen pagina, waar staat dat ik het Familie (zonder HD letters) kan krijgen voor de € 2,50, ook op die pagina wordt nergens vermeld dat er een beperking is voor een groot aantal HD kanalen, of wat het zender aanbod is van die Familie pakket.

      http://www.canaldigitaal.nl/abonnement/tarieven-televisie/

      Ook als ik op de hoofdpagina kijk is er nergens een Familie pakket te vinden, de CD medewerker had mij verteld dat het om een oud abonnement gaat, die niet meer afgesloten kan worden ?!

      de eerste CD medewerker gaf stilletjes toe dat er vele klachten waren omtrent de extra Smartcard, en dus zeker bekend bij CD.

      Ik heb veel kosten gemaakt voor het aanschaffen van de extra kaart, HD tv, kabels, en CI module,
      de kans dat ik mijn geld terug krijg is klein, maar ik ga het zeker proberen.
      als ik geweten had dat niet zou werken had ik al deze zooi nooit aangeschaft, maar ja, voor die zelfde kosten extra kan ik ook een Netflix abbo afsluiten, en die overal kijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.