Ga naar inhoud


Amiko A4K T2/Cable - emulated storage


Fons185

Aanbevolen berichten

Ik loop tegen een probleem aan met het installeren van een Titanium Kodi build over Kodi 17.1 heen.

Ik gebruik hiervoor de volgende handleiding:

http://whyingo.org/how-to-install-titanium-build-kodi-17-1-krypton/

 

Het betreft dus niet de installatie van Kodi, maar een build over Kodi heen, waarmee een keur aan video en audio add-ons toegevoegd worden en Kodi wordt voorzien van een mooi jasje.

 

Het downloaden van de build gaat prima, maar bij de installatie krijg ik de melding dat er te weinig ruimte beschikbaar is en wordt de installatie afgebroken. Het zogenaamde emulated storage (/storage/emulated/0) wat blijkbaar 895 MB groot is, is volledig opgebruikt (zie bijlage). Voor download/installatie van deze build was er slechts +/- 170 MB van deze storage in gebruik. 

 

Is er iemand met dezelfde ervaring of bereid deze build te installeren om te kijken of hij tegen hetzelfde aanloopt.

Uiteraard zijn alle adviezen van harte welkom, waarvoor bij voorbaat mijn dank.

 

Groeten,

Fons

 

 

 

20170902_204116.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Ghanssie:

Als ik jou was zou ik van vooraf aan  beginnen.. Eerst een fabriek reset doen, dan weet je zeker dat alle overbodige shit eruit is. 

Hierna Kodi 17.1 verwijderen en Kodi 17.4 installeren. Nu zou je probleemloos Titanium Kodi build moeten kunnen installeren.

 

Ghanssie, bedankt voor je reactie. Ik heb de installatie op een nieuwe Amiko uitgevoerd waarop ik alleen OSCam heb geplaatst. Denk je dat het nog verschil zal maken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...