Ga naar inhoud


OScam installeren on C line omzetten


Maysam

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik heb pas net een Dreambox DM900 UHD aangeschaft en hierop Openatv 6.0 erop gezet. Ik heb vernomen dat CCam niet wordt ondersteund op ARM. Hoe installeer ik de laatste versie van OScam en hoe kan ik mijn C lines omzetten naar OScam? Kan iemand mij uiteleggen want ik ben een totale noob op dit gebeid. Ik heb trouws 3 C lines. 

 

Alvast bedankt,

 

Maysam

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als het om lokale c lines gaat, kan je een reader bijvoegen, en kan je ccam kiezen als protocol. Dan heb je een reader die je kan invullen als je die editeert.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

en waarom kan dat niet dan ik heb er hier 5 staan in huis waarvan (maar) 4 met kaartjes .

PIONEER DBR-S110NL (BNP1354-D)
4x LNB Alps Universele LNB - 4x Way DISEqC Switch
Triax 78cm 4x LNB Astra1 Astra2 -Astra3 & Hotbird Dreambox 800 & Dreambox 800se Zgemma H.2H openpli.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

beste Maysam,

 

er staat op internet een programma waarmee je als leek heel makkelijk je c-line omzet naar oscam zodat je hem 1 op 1 in je ontvanger kan plaatsen als meer mensen hierin intresse hebben zal ik hem vanavond hier uploaden als jullie willen? overigens kun je oscam gewoon via het applicaties menu downloaden de box doet de rest ik heb het dan wel over de openpli image ik weet niet welke je zelf gebruikt?

 

aangepast door kermetkikker

<p>Visiosat Big Bi-sat 8 satellietenXtrend ET 7500 met Open Pli 4.0 slaapkamer met Dm 800HD met Open Pli ( slaapkamer )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...