Ga naar inhoud


Vertraagde ontvangst na draaien schotel.


Pieterrr

Aanbevolen berichten

Ik heb een 1.20 m schotel met een diseq motor. Inverto Black Twin LNB.De ontvanger is een Mutant 4K.  Zolang ik op een satelliet zit is het schakelen tussen de kanalen geen probleem. Gaat snel. Zodra ik echter de schotel naar een andere satelliet laat draaien duurt het wel een minuut voordat ik beeld heb. Daarna gaat het zappen op deze satelliet weer normaal. Ook bij het scannen van de kanalen op een nieuwe satelliet heb ik problemen. In eerste instantie vindt hij niets. Na wat heen en weer switchen lukt het na verloop van tijd wel weer. Weet iemand wat hiervan de oorzaak kan zijn?

aangepast door Pieterrr
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

hier ook een mutant hd51 met een stab h 100 en met openpli 4 en hier nergens last van.  draaien en direct beeld op elke satelliet , dus ligt het toch aan de software

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 4 weken later...

Hier ook hetzelfde probleem. Xtrend ET10000 Openvix 5.1. Als ik de schotel draai niet direct beeld op de 1e zender van die satelliet. Een keer doorzappen naar de volgende zender en beeld. Terugzappen naar vorige zender en voila ook daar weer beeld. Vreemd! @Sat_Marc hoe heb je het opgelost? 

aangepast door Nolan

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...