Ga naar inhoud


mounten openpli 4 dm800se macbook


melodrama

Aanbevolen berichten

Hoi, heeft iemand een goede tutorial hoe ik mn dreambox 800se verbonden krijg met mn macbook, ik heb openpli 4 als image erop draaien. Ik kan wel mn hd op mn windows pc benaderen maar krijg t maar niet voor mekaar op mn macbook. heb me suf gegoogled maar niks bruikbaars tegengekomen. Alvast bedankt voor je hulp. Groetjes Melo

aangepast door melodrama
spelfout
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je via instellingen en share al een map hebt gedeeld op je mac?

 

via jou Dreambox kan je daarna netwerk share maps zoeken en dan zie je jou MAC er tussen staan die selecteren je dan en je bent verbonden. 

 

De PLI en OPENATV image hebben de optie om in je netwerk te kunnen browsen ik weet niet of andere image dat ook hebben.

 

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb indd mappen gedeeld op mn mac en ook smb share aangezet, en op de dreambox heb ik openpli 4.0 draaien. Dus volgens jou ligt het aan de openpli 4.0 Tonskidutch? Heb jij toevallig een image wat jij aanraad waarmee ik het wel aan de praat kirijg, alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei melodrama:

Dus volgens jou ligt het aan de openpli 4.0 Tonskidutch?

yep 100%

 

ik zou de newnigMA aanbevelen, die draait bij mijn externe dreambox ook priMA

 

daar kun je met de apple iMac op, de Linux pC en de windows10 pC

en overigens windows7 had je al meer dan een jaar geleden moeten vervangen, maar dat is jou keuze

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...