Ga naar inhoud


TV Box Q met Kodi -- Zeer teleurgesteld


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Zijn er nog die net zoals ik nu erg teleurgesteld zijn na het proberen te gebruiken van een TV Box Q en vooral met Kodi, daar heet het KD Player ineens.

Ik kan er zelfs geen zenders mee bekijken, ik wil een PVR Client installeren bij de Addons en die staan er gewoon niet, ik heb al eens alles proberen te resetten, maar er verschijnt niets van Client PVR addons, Ik probeer dan nog om update's te nemen van bepaalde programma's en dat lukt ook niet.

Dan heb ik nog liever mijn Box van Proximus, daar zitten alle kanalen automatisch in!

Welke versie Kodi player het is weet ik niet, ik vind het gisteren na er een paar uur te zitten mee klooien, allemaal zeer gebruiksonvriendelijk.

(Wat een miskoop)

Timm1983

 

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


In zie filmpjes waarin de pvr client te zien is om te kunnen genieten van live tv. Ik weet dus niet wat ik fout doe. Als ik op tv klik krijg ik de melding install pvr clients. Maar hoe en waar? K heb veel zin om die q box te koop aan te bieden want kan er momenteel niets mee. Ben zeer teleurgesteld. Is dit een tv box. K ga er maar nog een nachtje over slapen. 

Slaapwel iedereen! 

Timm1983

Een fabeltje Nederlandse zenders op de q box zou belange niet weten hoe..

Wat een ingewikkelde box die x box... heb ik hem maar even losgekoppeld... om op andere gedachten te komen.

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, KD Player is geen Kodi. Bij Kodi zijn verschillende PVR clients gewoon te installeren.
Zet die link van die filmpjes hier eens neer dan.

Je moet niet denken dat je met een PVR client naar dezelfde zenders als bij een abonnement kunt kijken.

Dat soort kastjes is ook niet aanzetten en kijken. Je moet er wel wat voor doen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Wetek Play 1 met DVB-S2 tuner die ik niet gebruik want dit is een multimedia box en geen TV box. Het kan zeker wel maar is niet zo makkelijk te bedienen als bijv. een Vu+. Ik heb Android eraf gehaald en OpenElec erop gezet. (Een andere variant is LibreElec die tegenwoordig betere ondersteuning heeft; OpenElec wordt niet meer onderhouden). In het menu Systeem heb je de optie Add-ons waarmee je een legio aan add-ons erop kan zetten, uit officiële en niet-officiële bronnen. Zo is er o.a. de Retrospect add-on (XvBMC is gestopt) waarmee je idd NLse zenders (en uit andere landen) kunt zien

 

Welke processor zit er in die box van jou? LibreElec is beschikbaar voor diverse processors. Kijk even op https://libreelec.tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek in kodi naar de addon retrospect, de box vind hem niet, ik kan echt niet verder, er is zelf geen pvr client geinstalleerd, waarom is dit allemaal niet voorgeinstalleerd, er zijn 2 beschikbare uptdates die ik niet kan uitvoeren, één grote waardeloze box, waar ik niets mee kan. Is goed voor programmeurs zeker?

Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt zoeken tot je een ons weegt maar als je de repository niet installeert dan vindt je natuurlijk niets: https://bitbucket.org/basrieter/xbmc-online-tv

Trouwens ik ken KD Player niet en weet dus ook niet of het dezelfde structuur als Kodi heeft of dat het er überhaupt op lijkt dus zoek dat eerst eens uit zou ik zeggen.

aangepast door beeheap
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eens op sites moet gaan lezen waar beschreven staat hoe je alles kan installeren.

 

Het geen jij wil is niet echt legaal, dus de boxen die verkocht worden is alles wat illegaal is afgehaald.

Natuurlijk kan je er alles terug opzetten.

 

Type maar eens in : Installeren Exodus of installeren retrospect.

 

Trouwens het kijken van tv zenders zonder te betalen werkt, maar van ellende ga je daar vanzelf wel mee ophouden.

Een paar keer per dag veranderen de linken....

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat @timm1983 niet van plan is om iets uit te zoeken. Geen idee wat hij gekocht heeft en dan alleen mopperen dat het allemaal ruk is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

KD player is een clown van Kodi, wordt standaard op de Chinese boxen gezet, soms met alle plugins. Is meestal wat aangepast om te kunnen draaien op hun hardware.

De pvr client moet meestal even wordt activeerd en dan voorzien worden van een .m3u lijst, waar de ip links naar de tv kanalen in staan. Daarvoor moet je ergens een IPTV abonnement afsluiten, wat bijna altijd illegaal is.

 

Voor men zoiets koopt, eerst wat inlezen op internet en wat youtube filmpjes bekijken, het is geen plug en play.

 

 

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...