Ga naar inhoud


8 opnames met FBC tuner


pietpiet50

Aanbevolen berichten

Zojuist een nieuwe Vu+ duo ontvanger met FBC tuners in gebruik genomen voor vervanging van de Xtrend 10000 en wil gebruik maken van de FBC functie,

en wil dan 8 willekeurige programma's kunnen opnemen van 1 satelliet.

 

Heb nu een T90 met 10 lnb's en switches, wat allemaal prima werkt, als ik nu de kop van 23.5graden vervang door een unicable II versie en dan van daaruit de kabel

rechtstreeks in de Vu Duo stop, gaat het me dan lukken om de 8 willekeurige programma's op te nemen/kijken. Even afgezien wat de CanalDigital kaart aankan.

Is er nog meer nodig?

 

Vervangen van de hele set voor unicable wordt me iets te kostbaar, maar op deze manier zou ik meer kunnen opnemen en kijken dacht ik.

 

Wat zou ik eventueel nodig hebben aan switches als ik wel alles naar unicable ombouw?  Gaat om 1 ontvanger, en eventueel optioneel een slaapkamer ontvanger.

aangepast door pietpiet50

VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, als je een unicable II aan je FBC tuner knoopt, kun je 8 zenders onafhankelijk opnemen van die 23.5 satelliet.

 

Alle LNBs naar unicable II omzetten is erg kostbaar. Ongeveer 70 euro per LNB, omdat je dit met programmeerbare LNBs moet doen, die ook nog eens erg breed zijn!

 

Er staat een mooie discussie hier: 

forums.openpli.org/topic/47433-aan-de-slag-met-unicable-ii-lnbs/

 

Succes

ET10000 + Wavefrontier T90 + OpenATV + DNS323

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...