Ga naar inhoud


Afspelen van bestanden via HD op een Sony KD-43XF7596 S


Rolando

Aanbevolen berichten

Het gaat om de TV Sony KD-43XF7596 Serienummer 6025634 uit 2018
 
Dit onderstaande had ik naar de Sony helpdesk gemaild in december, nog steeds geen antwoord, maar wellicht weten jullie het?
Die klantenservice van hun vind ik bedroefend langzaam en je krijgt geen goede antwoorden vaak, teleurstellend voor zo'n groot merk.
 
Ik heb een harde schijf op mijn Sony TV aangesloten via SOny Mediaplayer en via VLC player detecteert hij niet de ouderwetse DVD VTS VOB bestanden.
Als je de harde schijf aansluit op de windowslaptop, speelt deze alles af via VLC player. Een 10 jaar oude Samsung ziet ook alles.
Ik heb al op het videolan forum van VLC een vraag gesteld, helaas nog geen antwoord.
ls ik de DVD afspeel via mijn analoge DVD speler, speelt deze uiteraard prima af, dus waarom niet via VLC of Sony Mediaplayer?
 
Ik hoop op een oplossing.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Je begrijpt dat Sony ook eigenaar is van (DVD/BD) content? Daarom is de ondersteuning voor gekopieerde media minimaal.
Als je probeert gedecrypte DVDs af te spelen (op alle media players) zul je al snel tegen menuproblemen aanlopen. Dat komt omdat de producent daar ook beveiligingen in heeft aangebracht die door de meeste decryptie software niet wordt aangepakt.
Je kunt beter de DVD omzetten naar een MKV bestand. Met MakeMKV gaat dat prima, met behoud van ondertitels.

Er van uitgaand dat je Sony dat wel wil afspelen natuurlijk.😟

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...