Ga naar inhoud


Welke satelliet ontvanger kiezen


Valerio

Aanbevolen berichten

Ik heb twee DM 500 HD’s waarvan er een op zijn laatste tenen loopt. Ik ben opzoek naar eens stabiele nieuwe ontvanger icm met Visiosat (4 LNB’s). Ik heb onlangs een nieuwe Zgemma gekocht (H9), maar ik vind hem zeer gevoelig, krijg vaak afstemmen mislukt te zien.

Daarom ben ik aan het zoeken naar een nieuwe satelliet ontvanger op basis van Open Pli.

Ik ben benieuwd naar jullie advies:

-Met of zonder Wifi?

-4K ja/nee?

-?

 

ik hoor graag van jullie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een bisat met 4 lnb's. Heb onlangs een  Zgemma H7S gekocht. Die komt standaard met openPLI denk ik. Zenders werken prima moet er wel bij zeggen dat de lnb's professioneel zijn afgesteld (wat niet altijd het geval is). Iets wat zeker van belang is bij zo'n bisat met 4 lnb's erop.  Kunt de H7S met lan kabel of draadloos internet gebruiken. En er een harde schijf inzetten. Kost 140 pop of zo..wat weinig geld is voor zo'n leuk hybride apparaat. Je hebt trouwens twee variaties: H7S waar de nadruk op satelliet ligt en H7C waar de nadruk op de kabel ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de DM500HD in het bijzonder de afzwakkende tuner Revisie J en K. Ook de inzakkende voedingsadapter....

Neem even aan dat het om 2 DM500HD v1 ontvangers gaat die nog met OpenPli kunnen draaien....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...