Ga naar inhoud


Denon update


Aanbevolen berichten

Quote

Denon heeft gisteren een nieuwe firmware-update voor zijn huisluidsprekers geleverd. Het belangrijkste doel van deze update is het aanpassen van de perfecte bas.

Zoals bekend moet de plaatsing van een luidspreker in een ruimte niet worden onderschat, zoals het geval is met de nieuwe huisluidsprekers van Denon. Als u de apparaten bijvoorbeeld in een hoek plaatst, stuitert de bas terug en komt de bas tot leven. Als het te ver van de muur wordt geplaatst, kan de bas verloren gaan.

Met de nieuwste firmware-update biedt Denon haar klanten nu de mogelijkheid om de bas aan te passen aan hun persoonlijke voorkeuren. Volgens het bedrijf moet er na het updaten van de HEOS-app een nieuwe optie "Setup" in het instellingenmenu onder "Instellingen", "Mijn apparaten", "Denon Home" verschijnen. Met deze nieuwe functie kunt u de positie van de luidspreker opgeven om de diepe basweergave te optimaliseren. Er zijn drie mogelijkheden: open plaatsing, weg van de muur; bij een muur of op een plank en in een hoek of bij twee muren.
Bediening met behulp van snelheidsknoppen

Na de positioneringsinstellingen moet u de basrespons aan uw individuele behoeften kunnen aanpassen. Een vergelijking tussen de drie opties tijdens het luisteren is mogelijk. De Denon-home-luidsprekers hebben ook volume-, afspeel- en pauzeknoppen voor snelle selectie. Met de nieuwe firmware-update is het nu ook mogelijk om nummers direct op de luidspreker over te slaan zonder dat u de mobiele telefoon hoeft te zoeken om deze te bedienen. Om dit te doen, moet de Play/Pause knop twee keer worden getikt.

De update is sinds gisteren voor alle Denon Home Multiroom-luidsprekers geactiveerd. De update moet beginnen zodra de spreker is aangesloten op het internet en de HEOS-app geopend is.

Als de optie "automatische update" is geselecteerd, moet de update al zijn geïnstalleerd.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)

 

bron Digital Fernsehen.de

 

of deze ook in Nederland aangeboden wordt kan ik niet zeggen, mijn avr is te oud

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...