Ga naar inhoud


Gedoe iTV App


uncle

Aanbevolen berichten

Na veel moeite is het me gelukt "Bomvol" op mijn TV gezet te krijgen. Steeds bij het aanmelden kreeg ik mijn oude satelliet gegevens voor m'n neus. Via een ander mail adres en banknummer uiteindelijk gelukt. Je moet echt als nieuwe klant je aanmelden anders lukt het niet. Alles is bij CD nog gericht op Satelliet en al ben je geen actieve klant meer ze koppelen je gelijk weer aan het voormalige satelliet abo. Overigens wat veel kanalen nog SD en Britse en Duitse zenders zijn er niet.

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb al een flink lange tijd geen CD Satelliet ontvangst meer dus bij CD ook geen satelliet abo meer. Het gaat om het feit dat als je het satelliet abo hebt opgezegd je klantgegevens jaren worden bewaard en bij aanmelding voor een iTV van CD automatisch wordt aangenomen dat je weer een satelliet abo wilt afsluiten. Het afsluiten van een iTV abo met Vol of Bomvol wordt geblokkeerd. Wil je dat omzeilen dan moet je een nieuw mail adres en bank invullen. Een heel gedoe. Dat is dus mijn ervaring.

aangepast door uncle

Maak het onmogelijke mogelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de app gisteren ook geïnstalleerd, en proberen te gebruiken, wat een ongeorganiseerde warboel op dat ding, als je de ziggo app gewend bent.

Ik ga dat niet gebruiken, en app weer verwijderen

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...