Ga naar inhoud


Moteck vbox geeft Lof melding


Plepkeshenkie

Aanbevolen berichten

Zoals in de titel al aangegeven heb ik een Moteck V box  die af en toe foutmelding Lof geeft.

Vbox is aangesloten op een Jeager sr1224 en daar draait een 2m Prime focus op.

Foutmelding is er af en toe en als ik dan weer een ander sat kies dan draait  het weer goed.

Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn?

Instellingen in de box staan volgens screenshot en heeft tot nu toe ook altijd goed gewerkt

20201006_133137 (Large).jpg

1_0_1_1_1_1_310E71_0_0_0_20201006134125.jpg

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens de engelstalige manual betekent LoF in het display: Limits Off.

De manual beschrijft een knipperende LoF niet als dat het een foutmelding is, maar als een teken dat hij denkt dat er (twee keer) op de Limits button gedrukt is van de VBox afstandsbediening, zodat je de limits kunt uitschakelen.

 

Wat een continu brandende LoF dan betekent weet ik niet. Misschien komt dat af en toe als een reminder dat er geen soft-limits gezet zijn?

Zelf heb ik geen ervaring met VBoxen, dus dat is een gokje, en verder geen idee.

 

Groet,

A33

 

Edit: Het verschijnt ook in beeld als er vanuit de receiver een Limits-Off commando ontvangen wordt, zie ik net.

aangepast door a33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...