Ga naar inhoud


Eleven Sport 1 HD op Live-tv of app


PLsat

Aanbevolen berichten

Zowel via de App als via Live-tv op computer is het mij niet meer mogelijk om Eleven Sports 1 HD (Internationaal voetbal, niet het Belgische voetbalkanaal) te bekijken.  Volgens de klantendienst van TVVlaanderen zou dit te wijten zijn aan mijn internetsnelheid ????  Alle andere zenders werken normaal.

 

Is er iemand op dit forum die eens zou kunnen nakijken of hij dit probleem al dan niet ook heeft.

 

Dank bij voorbaat.

aangepast door PLsat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Als dat Eleven 1 HD NL is waar momenteel Lazio - Inter Milaan bezig is, neen speelt bij mij ook niet.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit was het antwoord dat ik kreeg van de klantendienst:

 

"Uit uw e-mail heb ik begrepen dat u storing heeft ontvangen op de zender van Eleven Sport 1HD.
Wanneer ik dit ben gaan nakijken kan ik enkel bevestigen dat wij geen storingen hebben ondervonden met deze zender. Wij hebben hier jammer genoeg ook geen melding van binnengekregen. Daarom raad ik u aan om eventueel uw internetverbinding even te testen op snelheid.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten"

 

Heb ondertussen gevraagd of men wel op de juiste zender had gekeken en er geen verwarring was met Eleven Sports 1 HD Pro League die wel zonder problemen werkt.

 

Ben benieuwd naar het antwoord dat ik krijg.  Ik zou zeggen melden maar bij de klantendienst van TVVlaanderen, want als er geen meldingen binnenkomen, is er blijkbaar geen probleem .....

 

MTV80's werkt trouwens ook maar half via Live-tv en app, de helft van het beeld beweegt, de andere helft staat stil en dit verdeeld over diverse lijnen en strepen in het beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de satelliet werkt deze zender wel.  Misschien hebben ze daar naar gekeken?

Op livetv nog altijd niet.

 

Heb ook een medling gestuurd naat de TVV klantendienst

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...