Ga naar inhoud


Probleem met Opera browser


astro iris

Aanbevolen berichten

Verleden week kreeg ik de melding om Opera browser te laten bijwerken, dit gebeurd op regelmatige basis. Echter is deze bijwerking vastgelopen en krijg ik nu bij iedere start de melding om bij te weken. Doe ik dit dan , dan verschijn na korte tijd op het scherm dat de bewerking niet kan uitgevoerd worden. Nevenverschijnsel bij dit alles is dat ik bijvoorbeeld TVV live tv niet meer kan openen, wel de site, maar stream gaat niet open. Op een andere browser zoals Chrome lukt dit wel. Hoe kan ik dit verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


32 minuten geleden, astro iris zei:

Opera verwijderen lukt niet...raar.

Ik heb gelezen dat Opera zich nestelt in je register. Met CCleaner kun je het register eens laten opschonen.

aangepast door Satfeeds-DX
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, astro iris zei:

Krijg ik dan geen problemen met mijn Norton virus scanner?

Ik gebruik Avast antivirus en heb daarbij geen problemen.

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...