Ga naar inhoud


Firefox doet vervelend


boudeman

Aanbevolen berichten

Ik ben gewend op mijn tablet dat een korte en lichte vingerdruk een effect heeft: openen app's en links etc.

Sinds kort -mogelijk na een update- geldt dat niet meer voor de Firefox app. Een korte vingerdruk heeft geen effect meer. Bij een hardere en langere vingerdruk gaat het soms goed, maar ook niet altijd. Het openen van links of het invoeren van tekst wordt daarmee een crime. Het betekent dat ik een andere browser ga zoeken. Bij een eerste test met een andere browser functioneert alles zoals gewoon.

Er is dus iets veranderd in de Firefox app. Iemand ook deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Wanderer: tablet is Galaxy Tab S2. Android: 7.0

@Tonski: het probleem doet zich alleen voor binnen Firefox, en niet binnen andere app's.

Ik heb inmiddels een beter beeld van wat er gebeurt, bijv. bij het openen van een link binnen Firefox:

- korte aanraking: er gebeurt niets (in tegenstelling tot voorheen).

- langere aanraking: link opent zich

- nog langere aanraking: een venster opent zich met 5 mogelijkheden, wat je met de koppeling wilt doen.

Waar het op neer komt is dat de timing voor het openen van een link vrij precies gekozen moet worden, anders gaat het mis. En deze timing is anders dan bij de andere app's.

Ik denk inderdaad dat dit na een recente update erin gekomen is. Ik ga nu voor een andere browser app.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...