Ga naar inhoud


EPG bekijken in een opname?


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Twee vragen waarvan ik niet meteen weet in welke groep op dit forum ik ze zou kunnen stellen.

Dus hier maar.

At het beheer, indien er een betere groep ik verplaats ze gerust alleen laat ze zo mogelijk samen.

De vragen:

De eerste is deze. Kan met wetende dat ik VU+ ontvangers gebruik en OpenPli software, bekijken wat er in het EPG menu stond ten tijde de uitzending liep, dus wanneer de opname is gemaakt?

Vraag 2 Stel ik heb een opname en ik wil niet in stappen fast forwarden maar naar een gericht punt gaan in de opname, kan dat en zo ja hoe doe je dat?

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


1- je kan altijd EPG oproepen en terugkijken in voorafgaande programma's behoudens als je enkel now and next EPG gebruikt van bepaalde providers

2- je drukt de toets voorwaarts spoelen LANG in dan krijg je een keuze om bijvoorbeeld 5 minuten verder te springen (er zijn ook wat speciale plugins met enhanced movie control o.i.d. waar de toetsen iets anders werken, maar dat staat meestal in de help functie ( help toets op remote control ) als je binnen die plugin bent.

 

2a- zo kun je reclameblokken van meestal 7 minuten snel overspringen

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

 

Ik ga er mee aan de slag.

De groeten en blijf gezond.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...