Ga naar inhoud


Skype verdwenen na w10 update


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik besefte het nu pas maar sinds de kwaliteitsupdate 11-11-2020 start skype niet meer automatisch op bij inloggen.

Ik stopte skype altijd meteen na aanmelden aan de pC en na gebruik (verborgen pictogrammen van actieve applicaties).

Nu hoef ik dat niet meer te doen omdat de applicatie niet meer automatisch start.

Vraag: is het iemand opgevallen en weet iemand of dat Microsoft de default aangepast heeft wegens een veiligheidslek.

aangepast door ceesv
Titel aangepast

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Hallo,

ik besefte het nu pas maar sinds de kwaliteitsupdate 11-11-2020 start skype niet meer automatisch op bij inloggen.

Het was al een tijdje bekend maar is dus niet erg doorgedrongen, SKYPE inruilen voor Teams is het gegeven.

En ander nadeel is dat alles een prijskaartje krijgt maar bij office 365 slaan ze de data "gratis"op alleen als je gaat rekenen en de backup (oma, moeder, dochter) ook nog even gaat optellen is het kosten plaatje weer anders.

Leuk is wel dat ze gaan aangeven dat je geen eigen server meer nodig hebt, je server ruimte anders kan gaan gebruiken en daardoor minder stroomkosten zal hebben.

Via de onderstaande links kan je ook nog wijzer worden.

 

https://community.connection.com/skype-for-business-is-going-end-of-life/

https://techcommunity.microsoft.com/t5/healthcare-and-life-sciences/skype-for-business-online-end-of-life-july-31-2021/ba-p/779137

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...