Ga naar inhoud


Geen EPG voor 1 specifiek kanaal..


Gast Dward

Aanbevolen berichten

Hallo,
Afgelopen week 'hing' mijn Mut@nt HD51 HEVC-4K. Ik heb de stekker eruit getrokken, 10 seconde gewachte en weer aangezet.

Alles werkt weer naar behoren maar voor 1 kanaal krijg ik geen epg. Dat is lastig omdat ik van dat kanaal (hunting & fishing) wel eens een vliegvis programma wil opnemen. Dat is meestal 's nachts dus ernaast gaan zitten met de AB is geen optie. Wie weet de oplossing?

 

Groet!

Dward

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Tja, je kan doorgaans ook met de hand een zendernummer en tijd programmeren in het opname menu, afhankelijk van je gebruikte software.

 

Je zou de epg informatie in je ontvanger kunnen wissen en opnieuw inlezen, die database ik vermoedelijk corrupt.

 

Je kan ook afwachten, doorgaans zal na 2-3 weken de corrupte informatie verlopen zijn en je epg weer voor die zender nieuwe informatie inlezen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Ceesv,

Kan je mij vertellen hoe ik de epg info wis en opnieuw installeer? Ik zie daar geen optie voor in het menu van de Mut@nt HD51 HEVC-4K.

 

Groet,

Dward

aangepast door Dward
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zit vrijwel in geen enkel menu ingebouwd.

Je zal het betreffende file moeten wissen.

 

Hoe, dat is afhankelijk van je geïnstalleerde software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

in epg importer kan je simpelweg kiezen om de file te wissen voor je de nieuwe info importeert.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...