Ga naar inhoud

Handmatig zoeken op UNO4K SE (1500A0) - Openpli 8.0

kwetal
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb zowel een Ultimo als een Uno. Bij de Ultimo kon ik de nieuwe 11895V transponder op 19.2 handmatig scannen met de optie "Gebruikergedefinieerde transponder".

Bij de UNO lukt dat niet omdat er maar drie satellieten beschikbaar zouden zijn... En 19.2 zit daar helaas niet bij. (Bij het screenshot staat de zoekmodus tijdelijk even op multisat om de "beschikbare" satellieten te laten zien)

Mogelijk heb ik in de UNO een bestand overschreven. Al zou ik niet weten wat. Iemand een idee hoe ik 19.2 (en eventueel andere) er weer in krijg?

UNO_tunerA.jpg

T90 met 4, 9, 13, 16, 19, 23, 28E. Visiosat80 met 5W. 2x triax multi4 coax. 2x EMP Centauri 17/8. 4xSUR420. Nog 8 uncomitted poorten vrij....
W10 PC, Ryzen7-3700, 32Gb, 6 video poorten,  TBS6590 dual met CI - DVBDream

Ubuntu PC, AMD Phenom II-4, 8Gb, (tunerkaart momenteel vacant)

VU+Ultimo; 2xtwin FBC.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• V.I.P.

Opnieuw opstarten. Klassieke fout van DreamBoxEdit. Zodra je een settingslijst hebt geüpload naar je box is de satellites.xml van streek…

En die 11895V zit op Astra3 niet op Astra1.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF

13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Triax 60

Link naar bericht
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Mimisiku zei:

Opnieuw opstarten. Klassieke fout van DreamBoxEdit. Zodra je een settingslijst hebt geüpload naar je box is de satellites.xml van streek…

En die 11895V zit op Astra3 niet op Astra1.

Inderdaad! De satellieten zijn nu weer zichtbaar als vanouds :)

Verder blijven oude patronen hardnekkig en langdurig aanwezig in mijn hersenen. Zo heb ik het tegen jongeren nog wel eens over de PTT indien het over post en/of vast bedrade telefonie gaat....... Ze weten niet waar ik het over heb. Gelukkig heb ik de boxen wel meteen op de goede positie laten scannen.

T90 met 4, 9, 13, 16, 19, 23, 28E. Visiosat80 met 5W. 2x triax multi4 coax. 2x EMP Centauri 17/8. 4xSUR420. Nog 8 uncomitted poorten vrij....
W10 PC, Ryzen7-3700, 32Gb, 6 video poorten,  TBS6590 dual met CI - DVBDream

Ubuntu PC, AMD Phenom II-4, 8Gb, (tunerkaart momenteel vacant)

VU+Ultimo; 2xtwin FBC.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen