Ga naar inhoud


Script start niet op met Multi Quickbutton


Zilverhippie

Aanbevolen berichten

VU+ Duo2

VTi 15.0.0 (Build 2020-09-21)

Versie 2021-02-08-vti-master

 

Multi Quickbutton 2.7.17-r5

 

Ik slaag er niet in om een simpel scriptje te starten via Multi Quickbutton.

 

Ik slaag er in om met Multi Quickbutton een knop te linken aan het script, maar als ik de knop indruk gebeurt er niets.

Ik slaag er wel in om met Multi Quickbutton een knop toe te wijzen die "VTI ExeManager" opstart. Vanuit ExeManager kan ik vervolgens het script uitvoeren.

 

Het script werkt dus en Multi Quickbutton werkt ook om een functie (VTi ExeManager) te koppelen aan een knop, maar een .sh script koppelen aan een knop doet het dus niet.

 

Iemand een idee hoe ik verder kan?

Zijn er nog andere applicaties voor "hotkeys" in VTi?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zie daar inderdaad bij één van de gebruikers een gelijkaardige beschrijving, het werkt via Telnet (bij mij ook + ook via ExeManager), maar niet met Multi Quickbutton.

Een directe oplossing werd er ook niet gegeven bij vuplus-support.

Ik vermoed dat dit toch ergens een bug moet zijn...

Nu, een ramp is dit niet. Ik start wel ExeManager op met Multi Quickbutton en selecteer van daaruit het script.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hem niet om het script, ik heb er trouwens verscheidene getest. Ze starten en doen wat ze moeten via Telnet en via ExeManager.

Ik wil het doen werken via 1 druk op een knop met Multi Quickboot - op het moment dat ik wil en dus niet via een cronjob - en daar loopt het mank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

oké

 a ) soms is de keuze van de skin een reden en / of de ontbrekende skin-parts voor die bewuste plugin MQB dat het niet werkt.

 b ) of er zijn skin-parts achtergebleven na een deïnstallatie van een plugin die storend werken

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...