Ga naar inhoud


Yealink T48G voip telefoon Nederlandse Firmware


Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tot zover mij bekend is de T48G nog steeds niet eol.

Hieronder de link naar de firmware, ik weet alleen niet of Nederlands ondersteund wordt.

De toestellen die ik in de (internationale)  firma gebruik ondersteunen geen Nederlands.

https://support.yealink.com/en/portal/search?keyword=SIP T48G firmware dutch&categoryId=44&type=software&order=score

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, nu alleen nog uit zien te vinden wat de laatste fw is/was, heb al wel gezien dat er in versienr. ergens 188 staat, het door NL geleverd is en dan ook naar NL te zetten is, maar die firma wil dat blijkbaar alleen doen als het door hun geleverd is en dus geen grijze import was.

En anders laten we het gewoon zo, werkt nu ook goed in engels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even met de webif inloggen, dan kan je alle hw en sw versies uitlezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Blommers zei:

Wie kan mij aan nederlandse firmware helpen voor een Yealink T48G waar nu engels op staat.

Omdat deze telefoon niet langer door Yealink ondersteund wordt ook niks meer te vinden.

Heb al rond zitten speuren op net maar niet echt wat gevonden, wie heeft er wat?


PB met linkje gestuurd.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
  • Moderator

De link die ik op 10 november 2021 gegeven heb geef nog steeds toegang tot alle versies software voor deze telefoon.

Ik weet alleen niet of die ook de Nederlandse taal ondersteunt.

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de link bekeken maar blijkt dat de versie 35.xx.188.xx (118) Nederlands zou zijn. Deze heb ik net niet tussen gezien.
Nu heb ik wel een nederlandse versie van Lydis gevonden maar zodra ik deze wil upgraden krijg ik de melding: yealink OEM version different.

aangepast door harunt7
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

Wanneer het geen import toestel is kan je wellicht bij de leverancier Lydis de sw bekomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...