Ga naar inhoud


TV logo's (Picons) verdwijnen tijdelijk


Fotorobert

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,
Ik heb enkele weken geleden een nieuwe VU+ uno 4k se aangeschaft en deze bevalt prima, en heb daarop het programma LCD4Linux geïnstalleerd en deze bewerk ik op mijn PC via openwebif en dat gaat mij allemaal goed af.
Ik wilde graag de TV logo's (Picons) in het display zien en dat is mij ook gelukt, maar mijn probleem is dat deze enkele minuten zichtbaar zijn en dan verdwijnt het logo zomaar en dan heb ik een zwart schermpje en na een minuut komt het logo weer en dit gaat dan de gehele tijd door.
Ik denk dat dit een instelling fout van mijn kant is maar ik kan niet vinden waar dit in zit, weet iemand misschien raad en waar ik moet zoeken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk eens onder globaal OSD

  • Like 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, bellejt zei:

kijk eens onder globaal OSD

Deze stond op 20 sec en heb deze uitgeschakeld maar helaas dat is niet de oplossing het display gaat naar enkele minuten weer op zwart. (maar dit had de oplossing heel goed kunnen zijn) maar ik ben verder gaan zoeken in Globaal en onder "Scherm" vond ik de oplossing namelijk: 
Scherm 1 Verander tijd stond op 5 minuten en deze heb ik veranderd in uit en nu blijft het logo zichtbaar de gehele tijd.
Bedankt voor het meedenken en hierdoor heb ik toch een zetje gekregen in de goede richting. 

 

scherm 1.jpg

scherm 2.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...