Ga naar inhoud


Wordt de Schwaiger SF 9002 nog ondersteund,


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

In een vorig bericht, kon je lezen dat ik een nieuwe meter wil kopen.

maar eigenlijk heb ik nog de Schwaiger SF 9002 liggen.

enkel zie ik dat de laatste dat tabel van 2020 is.

Is de support gestopt?

bestaat er geen ( betalend ) programma waar je zelf die Sat tabel kan aanpassen?
wie weet meer?
alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mij lijkt het, dat satfinders erg snel verouderd zijn…

Ik heb ook twee verschillende Schwaigers gehad, maar zoals je opmerkt, waren die snel niet meer up to date, en was/ is er geen software voor te vinden.

 

ik heb nu al enige tijd een Satlink ws 7002, maar al snel liep ik daarmee tegen hetzelfde probleem aan. - Dat het satellieten niet herkent…! En er geen updates voor te vinden zijn….

Omdat dit toestel al zeer snel na aankoop niet goed functioneerde, heb ik het terug gestuurd naar verkoper, die er wel werkende software op kreeg, via duitse importeur. Echter, korte tijd later kon ik opnieuw niet duidelijk uitrichten, en was het weer : ” God geve de greep…! ”

 

Omdat ik laatst noodgedwongen enkele bomen heb moeten kappen, was mijn ontvangst beetje van slag, en bleek mijn satfinder bij richten waardeloos te zijn….

Dus Philips tv buiten naast de schotel gezet, en daarmee uitgericht…. Lukte goed, vergt echter wat meer tijd, door electriciteit trekken, en de langzame zoek van de Philips, in vergelijking met goede satfinder…..

Sterkte met richten, groet. George

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...