Ga naar inhoud


Formuler1 - flash OpenPLi 8.3 lukt niet, formuler start niet op (John, Help)


andelun

Aanbevolen berichten

Vanuit de Formuler deed ik een update van OpenPLi 8.1 naar 8.3. Wel eerst backup gemaakt naar aangesloten HD. Tijdens update kreeg ik foutmelding dat bootloader niet geinstalleerd kon worden. Ik wachte te lang om vanuit de backup te kunnen installeren. 

Toen openpli 8.3 op usb stick FAT32 gezet. Zip bestand uitgepakt en map 'formuler1' naar usb gekopieerd. Formuler van stroom gehaald, USB stick aan de achterkant er in en stekker er weer in. Formuler start op maar ik zie alleen de tekst 'FORMULER' op het schermpje. Ook als ik de aan/uit knop op de zijkant indruk.

Is er redding mogelijk?

Groet André

(Coimbrao)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem lijkt mij niet de hardware maar de software. F1 start op maar geen booting. Dus bestaande operating software vervangen door niet komplete ander OS. Waardoor de F1 niet opstart. De vraag, hoe krijg je nieuw OS er op. Ik zal het op OpenPLi forum vragen. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem opgelost.

Formateren met Mac is het probleem. Ik heb met een applicatie op de Windows manier kunnen formateren en de F1 herkent de USB stick en de flash is gelukt.

Dank je voor je hulp. Dat heeft geholpen om het probleem van meer kanten te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...