Ga naar inhoud


Windows 10 en OneNote 365 = problemen


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hi

Ik gebruik veel OneNote for Windows 10 op mijn Windows 10 PC en Laptop en 2 Samsung Galaxy S21+ mobieltjes.

Dat werkt en synchroniseert dat het een lieve lust is.

 

Wanneer ik OneNote 365 (die met Office365 - nu Microsoft 365 komt) gebruik ipv OneNote for Windows 10 loopt het heel mank.

De synchronistatie tussen de verschillende apparaten gebeurt  heel erg traag of slechts gedeeltelijk of zelfs helemaal niet.

 

Heeft iemand ook die problemen met OneNote 365 onder Windos 10?

Of heeft iemand misschien DE GOUDEN TIP die ik over het hoofd zie ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Er was al een vraag over gesteld, maar ik gebruik OneNote niet vandaar dat ik je niet kan helpen.

maar qua informatie kun je misschien zelf iets toevoegen, heb je die apps voor je telefoon van microsoft / link direct geïnstalleerd of via de google app store?

 

 

Via de google app store.

Hoe moet ik die via de microsoft/link installeren : daar zit hem misschien de culprit.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...