Ga naar inhoud


hoe cooltvguide V7.7.0 aanpassen via de computer?


Pedro4
Ga naar oplossing Opgelost door Tech,

Aanbevolen berichten

Ik heb  nu de cooltvguide V7.7.0 op mijn dm8000 staan.

Kan ik de aanpassingen via de computer doen met ddc of een ander programma?

Nu is het niet schermvullend enz enz.

zie bijlagen.

20230406_105505.jpg

20230406_105521.jpg

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

O Ja overigens de tweede optie in het menu moet natuurlijk ook op skindesign zijn afgestemd indien je een speciale skin kiest anders standaard.

Jij gebruikt nu MyDesign hetgeen dus niet kan kloppen als je standaard Openpli erop hebt.

duidelijk maar kan ik dit via de computer bewerken ?

lijkt me makkelijker

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is nu prima maar ik krijg de cooltvguide niet scherm gevuld.

hoe kan ik in het menu instellen dat hij scherm vullend is?

dan is het ook beter leesbaar

zie bijlagen.

20230406_105505.jpg

20230406_105521.jpg

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je op internet zoekt met als criterium  "OpenPli Skins" dan vindt je beslist een website waar desbetreffende skins staan vermeld.

Volgens mij doet het OpenPli Team zelf niet aan andere skins in hun feed omdat ze overtuigd zijn van hun eigen grafische multi EPG.

 

Op OpenATV en Newnigma werkt CoolTv Guide wel schermvullend.

 

 

 

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Als je op internet zoekt met als criterium  "OpenPli Skins" dan vindt je beslist een website waar desbetreffende skins staan vermeld.

Volgens mij doet het OpenPli Team zelf niet aan andere skins in hun feed omdat ze overtuigd zijn van hun eigen grafische multi EPG.

 

Op OpenATV en Newnigma werkt CoolTv Guide wel schermvullend.

 

 

 

deze skin die erop zit is prima maar ik weet niet of ik die schermvullend kan instellen. Misschien weet iemand of dat kan.

ik ga kijken of ik een andere skin erop kan zetten.  Thanks.

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pedro4 zei:

deze skin die erop zit is prima maar ik weet niet of ik die schermvullend kan instellen. Misschien weet iemand of dat kan.

ik ga kijken of ik een andere skin erop kan zetten.  Thanks.

helaas er een aantal geprobeerd maar werken niet. de skin V7.7.0 die er nu op zit is top alleen niet schermvullend.

dat zou toch aan te passen moeten zijn?

of moet ik een nieuw topic hiervoor openen ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen nieuw topic

 

Ik ken de OpenPli menu's en dus instellingen niet goed genoeg om te kunnen aanwijzen waar je het moet zoeken.

OSD on screen display van een plugin zou gewoon moeten werken als ook de audio video instellingen correct zijn gekozen, maar afhankelijk van de skin.

Misschien is er nog een tip van @Tech

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de gewone skin met de overscanwizard instellen, dat lijkt me wel bekend ;) maar kennelijk doet die niets met de skin van CoolEPG 

 

CoolEPG ken ik niet en ik heb dus ook geen idee hoe de skin omgaat met de op dat moment actieve skin in de SetTopBox maar als ik het zo lees is die niet compatibel.

aangepast door Tech
  • Like 1

Pli Core Member

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...