Sjakie0864 Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Ik ben nieuw hier op het forum. Nu bezig om mijn gigablue HD Quad wat te installeren. Dat doe ik dan via de terminal. Alleen waar kan ik de login code vinden van mijn HD quad? Alvast bedankt groetjes Jacqueline
theparasol Posted July 5, 2023 Posted July 5, 2023 Eerste keer aanmelden met telnet sessie gebruikersnaam "root" en geen wachtwoord. dan commando "passwd" typen en nieuwe password opgeven. Daarna kun je met het gebruikelijke ssh terminal connectie erin.
Sjakie0864 Posted July 11, 2023 Author Posted July 11, 2023 (edited) Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭 Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. Edited July 11, 2023 by Sjakie0864
Windhoos Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 4 uren geleden, Sjakie0864 zei: Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭 Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. Je bent dus al ingelogd, password kun je veranderen door het "passwd" commando in te voeren, daarna kun je er met ssh in Hobbyist, and developer.
Windhoos Posted July 11, 2023 Posted July 11, 2023 En gebruikt een fatsoenlijke client, bijv putty of Termius Hobbyist, and developer.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now