Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik ben nieuw hier op het forum. Nu bezig om mijn gigablue HD Quad wat te installeren. 
Dat doe ik dan via de terminal. Alleen waar kan ik de login code vinden van mijn HD quad? 
Alvast bedankt
groetjes
Jacqueline

  • ceesv changed the title to Login code gigablue HD Quad
Posted

Eerste keer aanmelden met telnet sessie gebruikersnaam "root"  en geen wachtwoord.

dan commando "passwd" typen en nieuwe password opgeven.

Daarna kun je met het gebruikelijke ssh terminal connectie erin.

Posted (edited)

Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭
Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. 

 

Schermafbeelding 2023-07-11 om 14.33.02.png

Edited by Sjakie0864
Posted
4 uren geleden, Sjakie0864 zei:

Hai hai. Bedankt vast. Maar het werkt nog niet. 🤭
Hierbij even een print screen van wat ik bedoel. 

 

Schermafbeelding 2023-07-11 om 14.33.02.png

Je bent dus al ingelogd, password kun je veranderen door het "passwd" commando in te voeren, daarna kun je er met ssh in

Hobbyist, and developer.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...