Ga naar inhoud


Master-Focus-Antenna Fixmount 99x90 cm Met factuur en 2 jaar garantie


Adel68

Aanbevolen berichten

Master-Focus-Antenna Fixmount 99x90 cm

Met factuur en 2 jaar garantie

 

Ik heb hem een week geleden gekocht uit Duitsland en hij is op vrijdag 25-8-2023 aangekomen

 

Nieuw en niet gebruikt

Ik heb € 265 betaald, kan ik het met 25% korting verkopen?

 

Ik heb het voor een vriend gekocht, maar hij wil het niet.  Ik probeerde het terug te sturen naar het bedrijf van Mueller, maar ik gooide het grote pakket waarin het gerecht zat. Ik vroeg het aan UPS en zij vertelden me dat de verzending naar Duitsland € 180 kost, en daarom wil ik het hier verkopen.

 

Screenshot_٢٠٢٣٠٨٢٧_٢٠٤١٠٤_Chrome.jpg

٢٠٢٣٠٨٢٧_٢٠١٣٠٤.jpg

٢٠٢٣٠٨٢٧_٢٠١٣١٤.jpg

٢٠٢٣٠٨٢٧_٢٠١٤٠٠.jpg

٢٠٢٣٠٨٢٧_٢٠١٥١٢.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zonder Flens-LNB begrijp ik. Kun je iets meer vertellen over zo´n LNB, ik weet net of er zo maar een op past. Heb op Internet deze gevonden.

Flange Single LNB Inverto Black Pro C 120 . Geldt die 120 voor de schotelmaat? En tenslotte, kan ie aan een DISEqC  HH-Moter hangen?

 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2023 om 11:25, waterpas zei:

 

Ja, u kunt Flens Single LNB Inverto Black Pro C 120 gebruiken of Invacom SNF031

Of andere Flens lnb 

 

Ja, u kunt DISEqC  HH-Moter gebruiken of DISEqC 1.2

 

aangepast door Adel68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je reactie, samen wordt het dan een flink bedrag, als ik wil reageren doe ik het per PM.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...