Ga naar inhoud


gegevens voor mij in de Outlook box mail


MrDish

Aanbevolen berichten

Hallo leden.

 

het probleem met de tablet is op gelost ,spontaan.

Nu heb ik een andere vraag;

via het werk zou ik via de mail een inlog-code / link krijgen.

Kreeg van de persoon die dat regelt te horen ,dat het via Outlook gaat.

Ik gebruik hier Kpn om in mijn mail-box te komen.

Hoe doe ik dat met Outlook.

 

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik snap je vraag niet, outlook is een mailprogramma, dat kan je gewoon via kpn gebruiken.

 

Hij zal outlook gebruiken om de code naar jou te zenden, die kan je gewoon zien in je eigen mailprogramma wat je nu gebruikt.

 

Wat is eigenlijk je vraag, wil je out look installeren op je computer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, MrDish zei:

Hallo leden.

 

het probleem met de tablet is op gelost ,spontaan.

Nu heb ik een andere vraag;

via het werk zou ik via de mail een inlog-code / link krijgen.

Kreeg van de persoon die dat regelt te horen ,dat het via Outlook gaat.

Ik gebruik hier Kpn om in mijn mail-box te komen.

Hoe doe ik dat met Outlook.

 

Mvg

Toen ik nog werkte had ik een aparte mailbox (ook via Outlook); prive gebruikte ik mijn eigen mailbox.

Je moet dus via de gegevens van je werk inloggen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
22 minuten geleden, MrDish zei:

via het werk zou ik via de mail een inlog-code / link krijgen.

LOL, dan heeft hij een probleem!

Om in te loggen heeft hij de gegevens nodig die ze hem toesturen via die mail.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @ceesv

Ik kon overal met de gegevens van mijn werk inloggen, ook bij mijn vriendin of op Schiphol of in de kroeg.

Groetjes

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, MrDish zei:

maar kreeg een foutmelding.

Je maakt het spannend.

Moeten we zelf raden welke foutmelding je kreeg?

 

Om in te loggen geef je de link naar de webmail in en daarna gebruik je je inlognaam en pasword voor de toegang.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...