Ga naar inhoud


Moi Pro aansluiten


MrDish

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Wat staat er letterlijk?

Wat voor scan bedoel je, een netwerk scan of een satelliet scan?

 

Lijkt er inderdaad op dat je een en ander niet goed hebt geconfigureerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Post je deze mededeling in een verkeerde bijdrage?

Wat heeft een satlook met een ip kast te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ceesv zei:

Wat staat er letterlijk?

Wat voor scan bedoel je, een netwerk scan of een satelliet scan?

 

Lijkt er inderdaad op dat je een en ander niet goed hebt geconfigureerd.

satelliet scan.

kan normaal in het menu komen ,met alles er op en eraan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik snap die 1400 Mhz even niet, dat is een interne frequentie van een satlook, wanneer je in het menu van de satlook aangeeft dat je de aanwijzing in Mf frequentie wilt uitlezen i.p.v. transponder frequentie.

 

In die IP bak moet je de transponder frequentie ingeven, niet de mf frequentie,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op welke sat scan je nu met bovenstaande gegevens

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die waarden zijn een voorbeeld uit de gebruiksaanwijzing. je zal zelf de gewenste waarden moeten ingeven.

 

Zoals hierboven aangegeven welke transponder wil je ontvangen en welke waarden heb je ingegeven, schrijf dat hier eens uit.

 

Ik heb sterk de indruk dat je ongeldige waarden ingeeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Die waarden zijn een voorbeeld uit de gebruiksaanwijzing. je zal zelf de gewenste waarden moeten ingeven.

 

Zoals hierboven aangegeven welke transponder wil je ontvangen en welke waarden heb je ingegeven, schrijf dat hier eens uit.

Zoals hierboven aangegeven welke transponder wil je ontvangen en welke waarden heb je ingegeven, schrijf dat hier eens uit.

hoe moet ik dat weten ,ben maar een leek op dat gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je wilt iets ontvangen, wij weten niet wat je wilt ontvangen, zonder die gegevens is hulp onmogelijk.

 

Ook die iptv kast wil weten wat je wilt ontvangen, die zal je dus ook moeten vertellen welke zenders je wilt zien.

 

Dus nogmaals de vraag, welke gegevens voer je die IPTV kast?

 

En wat je op je satlook ziet staan is geen satelliet frequentie maar een interne mf frequentie.

Die gaat niet werken wanneer je die ingeeft in die iptv kast.

 

Dit gaat dus niet werken.

via m`n Satlook die ik heb gebruikt om hem op Badr ... op 26 graden Oost uit te richten , en te scannen zie ik staan 

Freq ; 1400 Mhz / Afc ; 3.8 Mhz

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit is bijvoorbeeld een transponder met de parameters die je IPTV doos nodig heeft.

 

10770.00 V - Eshail2 DVB-S2 8PSK 27500 3/4

 

De waarden zijn in MHz. voor kHz dien je 3 nullen toe te voegen.

 

Die 1400 MHz zie je omdat je geen LO frequentie ingegeven hebt in de configuratie van je satlook.

In het menu van de satlook kan je aangeven of je de MF frequentie aanwijst of de transponder frequentie.

 

Die IPTV box zal niet werken wanneer je de mf frequentie van je satlook ingeeft.

Je dient dan 9750 of 10600 MHz bij die waarde op te tellen afhankelijk of je naar de lage of hoge band kijkt.

De AFC frequentie is de afwijking van je LO in je lnb, die is ook irrelevant voor je IPTV box.

 

Ik denk dat je eerst wat zelfstudie moet nemen wanneer je met een professionele IPTV box aan de gang gaat, dit geeft je alleen maar frustraties omdat het niet werkt.

 

Ook beantwoordt je geen vragen waardoor het nagenoeg onmogelijk is om je te helpen.

 

Wanneer je aangeeft wat je wilt ontvangen, welke transponder van die satelliet kunnen wij aangeven welke getallen je moet invullen in het menu van die iptv doos.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, ceesv zei:

Dit is bijvoorbeeld een transponder met de parameters die je IPTV doos nodig heeft.

 

10770.00 V - Eshail2 DVB-S2 8PSK 27500 3/4

 

De waarden zijn in MHz. voor kHz dien je 3 nullen toe te voegen.

 

Die 1400 MHz zie je omdat je geen LO frequentie ingegeven hebt in de configuratie van je satlook.

In het menu van de satlook kan je aangeven of je de MF frequentie aanwijst of de transponder frequentie.

 

Die IPTV box zal niet werken wanneer je de mf frequentie van je satlook ingeeft.

Je dient dan 9750 of 10600 MHz bij die waarde op te tellen afhankelijk of je naar de lage of hoge band kijkt.

De AFC frequentie is de afwijking van je LO in je lnb, die is ook irrelevant voor je IPTV box.

 

Ik denk dat je eerst wat zelfstudie moet nemen wanneer je met een professionele IPTV box aan de gang gaat, dit geeft je alleen maar frustraties omdat het niet werkt.

 

Ook beantwoordt je geen vragen waardoor het nagenoeg onmogelijk is om je te helpen.

 

Wanneer je aangeeft wat je wilt ontvangen, welke transponder van die satelliet kunnen wij aangeven welke getallen je moet invullen in het menu van die iptv doos.

 

Op mijn Satlook Nit heb ik beeld van Arabsat op 26 East.

via lyngsat kijk of zoek ik wat overeen komt.

die waardes wat daarbij staan vul ik met extra (3 nullen) in verband met Khz.

scan failled.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
17 uren geleden, ceesv zei:

Zoals hierboven aangegeven welke transponder wil je ontvangen en welke waarden heb je ingegeven, schrijf dat hier eens uit.

Ik wacht nog op de gegevens die je hebt ingevuld.

 

Anders kan ik je niet helpen.

 

De foutmelding duidt erop dat je ingevoerde gegevens niet kloppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...