Ga naar inhoud


PhoneLink en Windows 10


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Hi

Vroeger kon ik vanuit Windows mijn Samsung Galaxy oppikken en er mee werken in Windows.

Het maakte niet uit waar mijn mobieltje lag ( living - keuken - waar ik hem had laten liggen).

Zalig !!!!

 

Nu kan dat niet meer want ik moet nu op mijn mobieltje manueel het casten goedkeuren.

M.a.w. het mobieltje moet steeds naast mij liggen.

In dat geval kan ik evengoed alles direct vanaf mijn mobieltje doen en heeft PhoneLink geen enkele toegevoegde waarde meer.

 

Tenzij iemand daar misschien een oplossing voor heeft ?😇😇

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


57 minuten geleden, Tonskidutch zei:

de app heet telefoon

eenmaal ingesteld blijft de telefoon gewoon in standby ergens in je WIFI netwerk

en kun je alle functie hier omschreven in de afbeelding verrichten.

 

Screenshot_4.png.5fd1e6f320feacf60ac13c2558368717.png

 

Screenshot_5.thumb.png.a03bca5b4f645db9966733f2e5453ede.png

Klopt allemaal Tonski.

Ik gebruik PhonLinke al hééééél lang hoor.
Nu krijg ik telkens en voor iedere app het volgende te zien op mijn foontje en moet ik het manueel goedkeuren of starten.

 

Ik vermoed dat het begon na een update van ofwel Windows10 ofwel Google Chrome ofwel mijn Samsung Galaxy foontje zelf.

Die updates  zijn alle 3 op redelijk 20240127_103026.thumb.jpg.512ef42ca43483ca93a191dab32fbf5d.jpgkorte tijd gebeurd en daarna heb ik het pestgedrag van PhoneLink beginnen beseffen.

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Hmm, ik doe niks met google chrome, dus ik kan jou situatie even niet volgen.

Ik heb dus helemaal geen meldingen op de telefoon als ik gebruik maak van de telefoonkoppeling.

Toch bedankt om te proberen om mij te helpen Tonski.

  • Like 1

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, wanderer zei:

Thanks wanderer

Helemaal opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds dat vervelend scherm wanneer ik een app wil starten vanop mijn PC.

 

20240127_103026.thumb.jpg.512ef42ca43483ca93a191dab32fbf5d.jpg

 

Dat gebeurt bij elke app en het is puik vervelend : wanneer ik op mijn PC werk en mijn foontje ligt bv nog in de keuken dan moet ik hem eerst halen en "Nu starten aantikken om verder te kunnen gaan.

Op die manier kan ik evengoed direct op mijn foontje verder gaan en heeft PhoneLink eigenlijk geen enkel nut meer ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...