Tonskidutch Geplaatst: 24 juni Geplaatst: 24 juni 1 minuut geleden, jeevanhoof zei: die wel heel vaak worden herhaald. Heel vaak. Geeft niet als jou die serie boeit, gewoon kijken zeg ik dan. Maar men heeft een raar systeem met die herhalingen ingevoerd. Je verwacht eigenlijk de laatste van het seizoen en krijgt dan zomaar weer de allereerste te zien. Eigenlijk terreur jegens ons kijkers inzake de opeenvolgende geschiedenis van zo'n serie. Nescio Nits
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Op 21-6-2025 om 16:20, cookie monster zei: Kabel , netflix , e.d. komen er hier gewoonweg niet in !! Omdat het geld kost? 😂😂😂 Stay delulu !
cookie monster Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden 43 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei: Omdat het geld kost? 😂😂😂 1) TV Vandaag interesseert me algemeen geen fluit !! En ook de overdreven herhalingen van oude programma's op vele zenders 🤮 2) Officiële gratis alternatieven: youtube , Plex TV , Astra 28,2°E , lyngsat stream , VRT Max , VTMGO 3) Ik heb helaas geen geldschijtende ezel , en al mijn nonkels in Nigeria zijn dood 😭 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen