smurf3 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden 30 minuten geleden, Tonskidutch zei: en waarom begin je dan met DVB-T2 in je eerste bericht? Duidelijk en helder weergeven wat er aan de 2 TV's hangt! succes is de omschrijving van de TV heb ik gekopiëerd en hier geplaatst.
smurf3 Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden 11 minuten geleden, Codx zei: Schotel moet natuurlijk wel goed staan ,maar dat kun je op verschillende manieren zien. Besef dat TVV ook vorig jaar op FEC 3/4 is overgestapt, als jou TV nog oude software heeft kan het zijn dat die nog de verkeerde parameters (FEC 2/3) er in heeft staan, dan moet je dit handmatig aanpassen. Ik heb de nieuwe software een tijdje geleden al ingeladen en hij staat goed want is ik de ontvanger van TV Vlaanderen er tussen hangt heb kan ik alle kanalen van mijn abo bekijken maar niet met de CI+ module.
Codx Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden 39 minuten geleden, smurf3 zei: Ik heb de nieuwe software een tijdje geleden al ingeladen en hij staat goed want is ik de ontvanger van TV Vlaanderen er tussen hangt heb kan ik alle kanalen van mijn abo bekijken maar niet met de CI+ module. Oke als je zeker weet dat de schotel inmiddels goed staat is het een kwestie van de instellingen van de TV na lopen. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
smurf3 Geplaatst: 7 uren geleden Auteur Geplaatst: 7 uren geleden 4 minuten geleden, Codx zei: Oke als je zeker weet dat de schotel inmiddels goed staat is het een kwestie van de instellingen van de TV na lopen. Ik ben al aan het zoeken hoe ik bij de Thomson tv kan controleren of de land instelling op België zonder dat ik een reset moet doen.
smurf3 Geplaatst: 5 uren geleden Auteur Geplaatst: 5 uren geleden Het probleem van tvv op de smart tv Thomson is opgelost met dank aan de mensen met de tip dat de tv moet ingesteld zijn op Belgiê. Ik vrees dat dit met de grote tv in het huis dus hetzelfde is maar dat kan ik pas proberen als ik terug ontvangst heb, maar ik vrees dat ik hier daarvoor geen hulp ga krijgen nogmaals bedankt voor de verlossende tip.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen