satvet Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden Ik wilde een nieuwe Zero flashen naar een ander image. Eerste poging mislukte, box bleef knipperen, net als de USB zelf. Bedacht me dat de stick niet te groot moest zijn en deze bleek 16G. Kleinere geprobeerd maar die was ook 6 GB. Bedacht met dat bij mijn Ultimo nog een kleine stick lag waarmee ik die flashte, bleek net 30 MB te klein. Dan maar een grote stick de partitie verwijderen en er een kleine terugzetten. Dat werkt, led doet wat je verwacht en na afloop herstarten maar box blijft hangen bij het startscherm, meerdere images geprobeerd, allen zelfde effect. Wat nu? Bootloader flashen?
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Als die blijft hangen bij het startscherm kun je misschien nog even via DCC_E2 op de pC in het systeem van de box komen. Heb je dat geprobeerd? p.s. is het de oude zero of een zero4K? want op de oude moet je absoluut geen nieuw modern "veel te groot" image plaatsen Open Your Mind U.S.U.R.A
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden @satvet zet er als suggestie deze VERSIE maar eens op Open Your Mind U.S.U.R.A
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden met fat32 usb stick Open Your Mind U.S.U.R.A
satvet Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Het is de goedkoopste basis versie. 5 minuten geleden, Tonskidutch zei: @satvet zet er als suggestie deze VERSIE maar eens op Ah, dan toch maar even aanmelden, had ik vannacht ff geen zin in. 😉
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden ik koos de vti13 daar die niet overvol is, vti 14 mag ook. Open Your Mind U.S.U.R.A
satvet Geplaatst: 9 uren geleden Auteur Geplaatst: 9 uren geleden Nou, en ieder geval iets, krijg nu het Vu+ Ti startscherm maar daar blijft het ook bij.
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: Als die blijft hangen bij het startscherm kun je misschien nog even via DCC_E2 op de pC in het systeem van de box komen. Heb je dat geprobeerd? Open Your Mind U.S.U.R.A
satvet Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden DCC_E2 ? aantal jaartjes alleen gekeken naar sat...... Dreambox Control Center? Vind jouw oude link van de maker zelf, maar geen file...
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden https://www.bernyr.de/dcce2/index.html standaar tool voor alle enigma boxen telnet dmesg Open Your Mind U.S.U.R.A
satvet Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Uiteindelijk een werkende link gevonden, maar de box meldt zich niet in het netwerk vooralsnog. (de versie die ik nog had was bejaard). 😉
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden De box neemt meestal per DHCP een adres van je router, dus is even zoeken per DCC_E2 mogelijk. betekend dat je altijd in het thuisnetwerk onderweg bent Open Your Mind U.S.U.R.A
bellejt Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden het adres zie je toch bij je instellingen en kan je aanpassen zoals je wil.Ik zet hier alle boxen fix dan hoef ik niets aan te passen na een upgrade (of bij testen van een niewue box) Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
satvet Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden DCC vind 'm niet, wel de solo en de ultimo en een heel rijtje andere onderdelen. Vanavond maar even met een cross linkje proberen. Oeps, de hub is de spanning kwijt.......
Tonskidutch Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Misschien is je kabeltje naar de zero door de kat kapot gebeten? Andere kabel geprobeerd? Zonder netwerk kan de installatie wizard niet functioneren. kijk eens goed naar de UTP stekker oei HUB gebruik liever een switch 8 uren geleden aangepast door Tonskidutch blauw Open Your Mind U.S.U.R.A
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen