Hansielein Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Hi, Ik ben al enige tijd bezig om voor Canal Digitaal picons in tpl formaat te vinden. Ik heb al diverse mogelijkheden geprobeerd zoals Picons ecode en meerder scripts. Dit geeft allemaal niet het gewenste resultaat of oude picons. Mijn vraag is of iemand over actuele webif picons beschikt en of wil je deze met mij wil delen. Mij dank is groot. Groet Hansielein.
Tonskidutch Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden (aangepast) Er zijn Githubs waar picons te vinden zijn. wat je met de afkorting tpl bedoeld betekent is onduidelijk voor de doorsnee lezers wat je verder met picons meer kunt is dan de zendernaam vervangen is me een raadsel zelfs in oscam heb je der helemaal niks aan 9 uren geleden aangepast door Tonskidutch Open Your Mind U.S.U.R.A
Mimisiku Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Ik maak ze zelf. De tpl bestanden zijn base64 omgezette .pn(g) bestanden Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Hansielein Geplaatst: 2 uren geleden Auteur Geplaatst: 2 uren geleden @Mimisiku Help me eens op weg, want de proggies en scripts die ik geprobeerd heb werken niet naar behoren.
Mimisiku Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Vertel eerst eens WAT je dan al zo geprobeerd hebt. Wellicht is er een foutje ingeslopen ergens? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen