Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nieuw topic zodat er geen verwarring kan zijn, op beide tv's kunnen wij nu naar tv vlaanderen kijken. De 32 inch in de camper speelt perfect maar de LG 54 inch in huis ontvang ik ook alle posten van TVV Basic light abo maar met regelmaat verzwakt het signaal van de VTM posten alle anderen blijven goede ontvangst hebben. Ligt dit aan de afstelling of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb het begrepen de zogenaamde experts zijn nogal vlug op hun tenen getrapt en kunnen geen commentaar verdragen en halen alles door elkaar, spijtig genoeg zijn er maar enkele die oplossingen zoeken zonder tunnelvisie. Jammer maar helaas voor dit forum en zo zal ik het ook overbrengen aan allen die naar zo'n forum op zoek zijn, en wees gerust ik heb zelf het probleem opgelost. En nu zou ik aan de leider van deze bende willen vragen om mijn account te verwijderen.

aangepast door smurf3
Geplaatst:
3 uren geleden, smurf3 zei:

Nieuw topic zodat er geen verwarring kan zijn, op beide tv's kunnen wij nu naar tv vlaanderen kijken. De 32 inch in de camper speelt perfect maar de LG 54 inch in huis ontvang ik ook alle posten van TVV Basic light abo maar met regelmaat verzwakt het signaal van de VTM posten alle anderen blijven goede ontvangst hebben. Ligt dit aan de afstelling of zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Gaat het om de horizontaal- of verticaal gepolariseerde transponders die regelmatig even blokkerig beeld geven?

• ceesv sloot dit onderwerp
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.