satvet Geplaatst: 26 mei Geplaatst: 26 mei Ik heb een al jaren werkende share tussen mijn Ultimo in de huiskamer en de Solo in de slaapkamer. Als ik de Solo vervang door de Zero met VTi en mbv de OscamButler de gebruikersnaam, wachtwoord en IP met poort invoer met de gegevens van de Solo werkt dit niet. Allerlei varianten in het Butler menu uitgeprobeerd maar helaas geen succes. Welke aanpassingen zijn nog meer nodig? De Zero zit in het netwerk en in de werkgroep.
Mimisiku Geplaatst: 26 mei Geplaatst: 26 mei Zonder Info van beide configs lastig te bepalen.. Cs357/378 poort gelijk? IP van de VU+Zero4K zelfde als de Solo? User en Password correct? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
satvet Geplaatst: 26 mei Auteur Geplaatst: 26 mei Die Cs poort wordt niet naar gevraagd, van de solo is die cs357x IP verschilt user en pw zijn correct. Ik kom overigens niet meer met DCC in de Ultimo, vraagt om User/PW en dat heb ik volgens mij nooit ingesteld (is al wat jaartjes terug dat ik die heb ingesteld).
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei Met VTI kun je heel gewoon een password aanpassen via menu. At This Moment Billy Vera And The Beaters
satvet Geplaatst: 27 mei Auteur Geplaatst: 27 mei Helaas (?) die Ultimo staat (nog?) op OpenPli, inmiddels wel bijgewerkt tot de meest recente 18.x. Optie nog niet teruggevonden.
Tonskidutch Geplaatst: 27 mei Geplaatst: 27 mei er is echt een VTI wiki + er is echt een OpenPli wiki en ook op beiden kun je een root password aanpassen At This Moment Billy Vera And The Beaters
satvet Geplaatst: 27 mei Auteur Geplaatst: 27 mei Ik herinner me dat het kan, heb het alleen nog niet teruggevonden, komt wel weer. 😉
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen