satvet Geplaatst: dinsdag om 19:46 Geplaatst: dinsdag om 19:46 Ik kom mijn ultimo met Pli niet in, DCC geeft de 10057 socket error, FTP connected maar geen bestanden zichtbaar, vraagt user en ww ,volgens mij nooit ingesteld en telnet not connected. Ook met telnet zelf kom ik er niet in (om een eventueel ww te wijzigen) De ultimo is verder geheel functioneel, ook als cardserver. Een andere Vu in hetzelfde netwerk kom ik wel gewoon in. Hoe kan ik er weer inkomen?
jeevanhoof Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden Is het paswoord en gebruikersnaam bij OpenPli niet root en dreambox? dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
satvet Geplaatst: 16 uren geleden Auteur Geplaatst: 16 uren geleden op mijn solo wel, maar niet op de Ultimo, ook blank werkt niet en de reset truc via telnet is niet beschikbaar.
bellejt Geplaatst: 16 uren geleden Geplaatst: 16 uren geleden je kan toch een nieuw paswoord instellen via de menu's ? Bij openvix is dit simpel te doen en zelfs verplicht om in de box te geraken 1 Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Een gelijke vraag hadden we ook al via de menu's van het image gedeeld. Je moet als gebruiker @satvet natuurlijk wel even door jouw menu structuur klikken om te kijken waar het staat m.b.t. het password wijzigen. Basis kennis dus. Should I do It The Pointer Sisters
satvet Geplaatst: 12 uren geleden Auteur Geplaatst: 12 uren geleden (aangepast) Die heb ik al volledig doorlopen zowel in de image zelf als via webinterface en ja met expert instellingen, maar het is niet het wachtwoord wat het probleem is want dat zou ik via telnet moeten kunnen herstellen, het zit in die error 10057 send socket not connected als ik standaard ww/user gebruik, laat ik die leeg (wat het volgens mij moet zijn, nooit in geen enkele box ww gezet) dan is netwerk ok en blijft de error weg en melding FTP connected terwijl het linkerscherm leeg blijft en wel om ww/user vraagt terwijl ik dat niet kan invullen. Maar nog altijd telnet not connected. Met mijn andere boxen geen enkel probleem met DCC. Als ik in DCC naar de mp3 ga, krijg ik /var/mnt/ te zien gelijk weer gevolgd door de 10057 error. Lijkt erop dat de box wat van slag is want de onderste cardreader wordt nu ineens als de bovenste gezien. En nu ineens zonder iets te hebben veranderd, zowel FTP als telnet rood not connected, maar wel binnen en de hele dir boom te zien maar kan er verder niets is, want krijg dan melding FTP not connected. 12 uren geleden aangepast door satvet
satvet Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Er gebeuren de gekste dingen, net wel even telnet en geen FTP en nu dit: zie bijlage. Ik ga flashen!
Tonskidutch Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden (aangepast) jouw DCC versie is niet de laatste. ik gebruik die van zijn website V2.40 heb je gecontroleerd of je wachtwoord nog klopt in de box en bij DCC_E2? trail and don't forget 10 uren geleden aangepast door Tonskidutch Should I do It The Pointer Sisters
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen