pirrewit Geplaatst: 17 uren geleden Geplaatst: 17 uren geleden Om het RF out signaal van mijn satelietreceiver naar een ander lokaal te sturen over bestaande coaxleiding. Ook iets gelijkaardigs is goed. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
pirrewit Geplaatst: 17 uren geleden Auteur Geplaatst: 17 uren geleden Nog een foto in bijlage Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
kees321 Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden Even wat opgezocht Marmitek Megaview20 is een modulator, naar een PAL gemoduleerd TV kanaal zoals dat voorheen door de lucht ging en op kabelnetten gebruikt werd. Dus vraag ik mij af, wat is het signaal wat je er in wil stoppen ? Waar komt dat vandaan ? Is dat PAL (niet gemoduleerd) of component + audio L/R. De kwaliteit zal (naar huidige maatstaven ) niet denderend zijn via zo'n apparaat. Wat is je toepassing ? Als ik vragen mag ? Misschien vertel ik je niets nieuws ? Dan bij voorbaat pardon. Specificaties Megaview 20 Quote Power: 230VAC/50Hz, DC 9V/200mA Standard: Art. nr. 09808 PAL B/G Art. nr. 09836 PAL I Modulation frequency range: UHF: 471.25~855.25MHz channel 21-69 Input: Video, Audio L+R (SCART, RCA) Output level: 75 dBμV +/- 5dB in 75 Ohm Insertion loss: < 1,5dB at 860MHz Carrier wave audio: 5.5MHz
Toyota Geplaatst: 7 uren geleden Geplaatst: 7 uren geleden Google: rf modulator hdmi to (naar) coaxial (coax)
pirrewit Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Geplaatst: 3 uren geleden Ik heb zo een ding en deed het altijd prima van rf out van dreambox naar rf in van megaview op kanaal 38 en dan rf out van megaview over coax naar een andere tv in een ander lokaal en daar dan weer rf in op tv toestel. Kostprijs toen 2 keer niks. Wel naar hetzelfde kanaal kijken natuurlijk. Hdmi naar coax zou misschien ook gaan maar is veel te duur voor mijn huidige banale toepassing. Soms werden deze megaviews wel eens aangeboden op markplaats voor Eur5 maar toen werkte mijn toestel nog. Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen