de vrije fries Geplaatst: vrijdag om 00:07 Geplaatst: vrijdag om 00:07 Het bedrijf is van plan om aan het einde van het jaar kanalen zoals Club MTV, MTV 80's, MTV 90's, MTV 00's, MTV Hits en MTV Live te sluiten. De informatie werd vorige week voor het eerst gemeld door het portaal Živé.sk. Lange tijd wilde geen enkel bedrijf commentaar geven op deze intenties en de liquidatie van de genoemde zenders bevestigen. Nu is het duidelijk dat alle zes de genoemde MTV-zenders zullen stoppen, niet alleen op de Tsjechische en Slowaakse markt, maar ook in andere landen waar ze aan kijkers worden aangeboden. Alleen het hoofdprogramma MTV Europe blijft onder het MTV-merk, dat een minimum aan zendtijd aan muziek besteedt en zich daarentegen richt op diverse realityshows. 1 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
sattv4iedereen Geplaatst: vrijdag om 09:12 Geplaatst: vrijdag om 09:12 Door youtube dat ze stoppen? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
de vrije fries Geplaatst: vrijdag om 09:23 Auteur Geplaatst: vrijdag om 09:23 5 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Door youtube dat ze stoppen? De themazenders van MTV ontstonden met de opkomst van digitale uitzendingen (rond 2000). Ze waren destijds erg populair. Met de opkomst van streamingdiensten en VOD- en SVOD-platforms nam de belangstelling voor muziektelevisie geleidelijk af. Het hielp niet dat de zenders de laatste jaren in een internationale versie volledig reclamevrij uitzonden. Geen advertenties, maar ook geen HD-kwaliteit Voor veel kijkers waren de muziekzenders van MTV iconisch. Hoewel ze alleen in standaarddefinitie uitzonden (met uitzondering van MTV Live HD), was hun onbetwiste voordeel dat ze geen reclame uitzonden in onze markt. Kijkers konden ongestoord naar muziekvideo's kijken, wat tegenwoordig helemaal niet meer gebruikelijk is op televisie. De zenders zonden echter wel uit tegen betaling. Zenders zoals MTV 80's of MTV 90's boden non-stop muziek uit specifieke decennia aan. MTV-programma's worden door verschillende aanbieders op de markt gedistribueerd. De opkomst van YouTube en streamingdiensten De teloorgang van deze kanalen is geen verrassing. Met de groeiende dominantie van digitale platforms zoals YouTube, Spotify en Apple Music is de manier waarop mensen muziek consumeren drastisch veranderd. YouTube biedt muziekvideo's in de hoogste beeld- en geluidskwaliteit en kijkers kunnen hun eigen afspeellijsten maken. De gratis versie bevat advertenties. Streamingdiensten bieden daarentegen gepersonaliseerde aanbevelingen, exclusieve content en offline modi. Traditionele lineaire muziekuitzendingen verliezen hun aantrekkingskracht in de huidige wereld, vooral bij jongere doelgroepen. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 10:05 Geplaatst: vrijdag om 10:05 38 minuten geleden, de vrije fries zei: De gratis versie bevat advertenties. Adblokker wordt het ook steeds moeilijker gemaakt !! Ik heb zelfs op mijn eigen youtubekanaal reklame zien passeren , euh .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
OFDM Geplaatst: gisteren om 06:03 Geplaatst: gisteren om 06:03 (aangepast) Ik kon deze zenders niet kijken maar wel een handvol videoclipzenders via 28.2 graden. Ik wissel dit af met Youtube (reclame loopt door op de HDMI ingang) maar ze hebben verschillende eigenschappen; Youtube is uiteraard HD maar veel oudere videoclips zijn gewoon in SD kwaliteit dus zou er alleen met bewerking een hogere resolutie mogelijk zijn. Of dat een verschil maakt laat ik in het midden. Youtube biedt direct wat je zoekt en haakt daarop in. Er wordt wel andere muziek voorgesteld die je niet zelf kiest maar het ligt veelal in de buurt. Lineaire videoclip zenders komen met grotere verassingen die je ontzettend lang niet hebt gehoord. Waar je dus zelf nooit opkomt om te zoeken. Misschien werkt dit argument niet bij jongeren die gewoon veel minder muziek kennen van vroeger. Lineaire videoclip zenders lopen beter door als je het als behang aanzet en geen bemoeienis/ bediening wil. Als ik dat wel wil: Ik kan wegzappen bij reclame wat bij Youtube (hier) niet kan. Dit geldt alleen bij de 28.2 zenders en is natuurlijk geen argument waarvan deze zenders kunnen leven.. gisteren om 06:06 aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen