Miauw Geplaatst: dinsdag om 20:32 Geplaatst: dinsdag om 20:32 (aangepast) Sorry, ik weet niet waar ik dit ergens anders kan plaatsen, dit lijkt mij de juiste plek. Â Mijn moeder heeft per ongeluk onder haar Facebook account een tweede account aangemaakt wat niet de bedoeling is. Â Ik ben al een tijdje aan het zoeken, maar ik kom er niet in uit. Â Kan iemand aangeven hoe de tweede account wat blijkbaar aan haar eerste account gekoppeld staat, los gemaakt kan worden en opgeheven kan worden? Â Graag stap voor stap zodat ik het kan volgen. Â Alvast dank voor de moeite. Â dinsdag om 20:38 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer. Â
Drs. IJzerbout Geplaatst: gisteren om 06:38 Geplaatst: gisteren om 06:38 Je vraagt het voor je moeder neem ik aan? 😂😂  Je hebt beide accounts gelinkt neem ik aan. Hieronder staat hoe je dat op kan heffen. Dat is wel in het Engels en ik ga het niet vertalen want zo vond ik het. Moet je zelf doen. Even googelen en ik voilà : Tap Menu in the top right of Facebook. Scroll down and tap Settings. Tap Accounts Center, then tap Accounts. Tap Remove next to the account that you want to remove. Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen