boarder Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Wie kan me met helpen met een tip ivm een droogkast van AEG. De foutmelding is ontstaan na het vervangen van de rubberen wieltjes. Deze foutmelding staat voor een communicatiestoornis van tussen het bedienpaneel en de processorboard. Ik heb de spanningen al nagemeten en contole op de componenten op beide printen. Iemand een tip waar ik moet zoeken of een gepast schema van dit apparaat.
Mimisiku Geplaatst: 21 uren geleden Geplaatst: 21 uren geleden AEG met componenten van Electrolux??? Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
boarder Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Aeg is overgenomen (opgekocht?) door Electrolux. Dus de prrinten komen van Electrolux. Ik weet wel niet welke de vergelijkende toestellen van Electrolux zijn. Het i een droogkast met warmtepomp. Volgens mij is dit een eenvoudige fout daar een aantal bedrijven deze printen herstellen voor 59,00€. Maar ik had graag zelf de fout gevonden.
focus103 Geplaatst: 19 uren geleden Geplaatst: 19 uren geleden Ik zie toch wat vocht schade op de print. Dat kan wel ens de oorzaak zijn.
boarder Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden Dat is geen vochtschade. De print is behandeld met een product waar het pluis van de droogkast blijft inhangen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen