Drs. IJzerbout Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Dit moet gaan gebeuren op de avond van de Canal Parade. Hier moet ik zwaar om lachen en heb weinig begrip voor die gasten. Want juist met de opkomst van Uber, Bolt en consorten willen ze de traditionele taxi’s de nek omdraaien door oneerlijke concurrentie en veel lagere prijzen. Nu zie je het resultaat. Die Uber en Bolt gasten is het inkomen te laag. Ja, wat raar nou? Ze moesten toch zonodig de concurrentie met de traditionele taxi’s aangaan? Dan nu niet zeuren of ophouden met deze aanpak. Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 21 uren geleden Moderator Geplaatst: 21 uren geleden Eh, er is nog een andere reden. Die Uber taxi's worden hoofdzakelijk bestuurd door "nieuwe" Nederlanders. Die hebben een ambivalente verhouding met Canal Pride bezoekers, meestal worden die geweigerd. In sommige gevallen worden die feestvierende canalpride bezoekers bedreigd of mishandeld. Is een cultuur dingetje, zo lees ik her en der. Door de staking hoeven ze de confrontatie niet aan te gaan. Uit de krant van verleden jaar. https://www.nhnieuws.nl/nieuws/290131/dragqueens-tijdens-pride-door-uber-chauffeurs-geweigerd-hij-zei-dat-ik-geen-mens-was Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 21 uren geleden Auteur Geplaatst: 21 uren geleden Aha, zo zie je, zo weinig weet ik van de situatie in Nederland. Ik zal het wel weer zien als ik in Amsterdam ben in de IBC tijd. Het wordt tijd dat die “nieuwe” Nederlanders wat meer respect opbrengen voor de medemensen die sexueel gezien wat anders in elkaar zitten. Deze afkeer voor deze groep medemensen is te zot voor woorden. 2 Stay delulu !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen